۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
تولیدات پروفیل «یو پی وی سی» ایران قابل رقابت در بازارهای خارجی است
مدیر شرکت آق پروفیل:

تولیدات پروفیل «یو پی وی سی» ایران قابل رقابت در بازارهای خارجی است

گرگان- صحنه، مدیر شرکت آق پروفیل گفت: تکنولوژی های تولید یو پی وی سی در ایران جزو به روزترین صنایع دنیا است و تولیدات ایرانی از نظر کیفیت قابل رقابت در بازارهای خارجی است.

رامین صحنه در گفتگو با روابط عمومی شرکت آق پروفیل اظهار کرد: ایران یکی از کشور های پیشرو در صنعت در و پنجره سازی بوده و دستاورد های زیادی در این زمینه داشته است.

مدیر شرکت آق پروفیل با بیان این که ایران از کشور های موفق در صنعت در و پنجره سازی است، افزود: خوش بختانه با ورودی تکنولوژی های تولید نوین به کشور و همچنین تولیدات با کیفیت توسط پتروشیمی های داخلی، برندهای مطرحی در عرصه تولید یو پی وی سی در کشور شکل گرفته و این مساله بازار رقابت داخلی را پررونق کرده است.

صحنه با بیان این که رقابت بین برندها باعث تلاش شرکت ها برای بهبود کیفیت شده است، ادامه داد: کیفیت تولیدات داخلی روز به روز در حال افزایش است و اکنون رقابت اصلی در ارائه خدمات بهتر با شرایط فروش مناسبت تر است.

وی با تاکید بر این که «یو پی وی سی» تولید داخل ایران در سطح استانداردهای بین المللی است، گفت: اکنون تولیدات پروفیل «یو پی وی سی» ایران قابل رقابت در بازارهای خارجی است و خوش بختانه به اکثر کشورهای اطراف نیز صادرات داریم.

مدیر شرکت آق پروفیل مهمترین رقیب ایران در منطقه را تولیدات کشور ترکیه، چین و هند اعلام کرد و گفت: تولید پروفیل داخل بیش از نیاز کشور است و در صورت فراهم شدن بستر مناسب برای صادرات این محصول می تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

صحنه تلاش کشورهای همسایه برای توسعه زیرساخت ها را فرصتی برای مشارکت بیشتر ایران دانست و افزود: اگر بتوانیم نقش موثرتری در رونق صنعت ساخت و ساز کشورهای اطراف ایفا کنیم صنایع ما شاهد رونق و اشتغال زایی بیشتری خواهند بود.

کد خبر: ۲۵۰٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha