۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
بررسی مستمر استانداردهای محصولات آق پروفیل با تجهیزات مدرن آزمایشی
مدیر شرکت آق پروفیل خبرداد

بررسی مستمر استانداردهای محصولات آق پروفیل با تجهیزات مدرن آزمایشی

آق قلا- صحنه، مدیر شرکت آق پروفیل از بررسی مستمر استانداردهای محصولات تولیدی این شرکت خبرداد و گفت: آزمایشگاه شرکت به تجهیزات مدرن مجهز است و استاندارد تولیدات به صورت روزانه بررسی می شود.

رامین صحنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از اصول و خط قرمزهای شرکت توجه به استانداردهای محصولات تولیدی است و همواره این اصل را مد نظر خود قرارداده که پروفیل های شرکت باید استانداردهای روز همسو باشد.

مدیر شرکت آق پروفیل از تجهیز شرکت به آزمایشگاه مدرن برای بررسی مستمر تولیدات خبرداد و گفت: همزمان با راه اندازی خط تولید محصولات پروفیل یو پی وی سی، آزمایشگاهی با تجهیزات به روز شامل تست مقاومت درمقابل نور خورشید و بررسی استحکام درمقابل ضربه راه اندازی شده است.

صحنه در توضیح فعالیت این آزمایشگاه گفت: چهار نفر از کارشناسان و متخصصان، به صورت ساعتی تولیدات شرکت شامل تمام آیتم های مربوط به کیفیت پروفیل را مورد بررسی قرار می دهند.

وی ادامه داد: این آزمایش ها شامل تست ضربه و خمش پروفیل، جوش پذیری پروفیل ها، تست دمای نرم شدگی، تست پایداری حرارتی و... است و تلاش داریم تا اطمینان حاصل کنیم پروفیل ها تمام شرایط کیفی لازم برای استفاده در شرایط آب وهوایی کشورمان را دارا هستند.

مدیر شرکت آق پروفیل تاکید کرد: طبق مقررات تولید پروفیل های upvc، رعایت استاندارد ۱۲۲۹۱ در تولید محصولات الزامی است و شرکت آق پروفیل همواره رعایت این مقررات را در دستور کار خود قرارداده است.

وی یکی از آیتم های تاثیرگذار در کیفیت ساختمان های تولیدی را استفاده از در و پنجره استاندارد عنوان کرد و گفت: آرامش ساکنان یک ساختمان هم علاوه بر تاسیسات مکانیکی، بهداشتی و برقی به در و پنجره مناسب و استاندارد هم بستگی دارد و تلاش شرکت آق پروفیل فراهم کردن این آرامش با تولیدات استاندارد و مدرن است.

کد خبر: ۲۴۷٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha