۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
نفت شیل در نوامبر کاهش پیدا کرد

نفت شیل در نوامبر کاهش پیدا کرد

اداره اطلاعات انرژی امریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که تولید نفت ایالات متحده از مناطق تولیدکننده شیل برای سومین ماه متوالی در ماه نوامبر کاهش می یابد و به پایین ترین حد خود از ماه می خواهد رسید.

به گزارش بازار، داده‌های EIA نشان می‌دهد که انتظار می‌رود تولید نفت امریکا در نوامبر از ۹.۶۰۴ میلیون بشکه در روز در ماه اکتبر به ۹.۵۵۳ میلیون بشکه در روز کاهش یابد.

انتظار می رود تولید نفت خام در حوضه پرمین در تگزاس و نیومکزیکو، بزرگترین حوضه نفت شیل ایالات متحده، حدود ۳۰ هزار بشکه در روز کاهش یابد و به ۵.۹ میلیون بشکه در روز برسد که کمترین میزان از فوریه است.

تولید نفت خام در منطقه ایگل فورد تگزاس جنوبی ۱۹۰۰۰ بشکه در روز کاهش خواهد یافت و به ۱.۱۲ میلیون بشکه در روز می رسد که کمترین میزان از ژانویه است.

با این حال، تولید در منطقه باکن در داکوتای شمالی و مونتانا قرار است ۱۹۰ بشکه در روز افزایش یابد و به ۱.۲۷ میلیون بشکه در روز برسد که بالاترین میزان از مارس ۲۰۲۰ است.

اداره اطلاعات انرژی EIA پیش بینی می کند که کل تولید گاز در حوضه های بزرگ شیل با ۰.۵ میلیارد فوت مکعب در روز در نوامبر به ۹۸.۸ میلیارد فوت مکعب در ماه نوامبر کاهش می یابد.

براساس داده های EIA که به سال ۲۰۰۷ بازمی گردد، تولید گاز در مسیر کاهش برای چهارمین ماه متوالی بی سابقه است در مقایسه با رکورد ماهانه ۹۹.۹ میلیارد مکعب در روز در ژوئیه.

در بزرگترین حوزچه گازوییل، آپالاشیا در پنسیلوانیا، اوهایو و ویرجینیای غربی، تولید احتمالا در نوامبر به ۳۵.۵ میلیارد مکعب در روز خواهد رسید که کمترین میزان از آوریل است.

اداره اطلاعات انرژی EIA گفت که تولیدکنندگان ۸۶۵ حلقه چاه را در سپتامبر حفر کردند که کمترین میزان از فوریه ۲۰۲۲ بود و ۹۱۹ حلقه را تکمیل کردند که کمترین میزان از آوریل ۲۰۲۲ است.

مجموع چاه های حفر شده اما ناتمام (DUC) در سپتامبر با ۵۴ کاهش به ۴۶۸۱ رسید که پایین ترین میزان از مارس ۲۰۱۴ است.

کد خبر: ۲۵۰٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha