۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
تدوین ۱۰۵ عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت، سیمان و بتن
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد

تدوین ۱۰۵ عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت، سیمان و بتن

کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن گرامیداشت هفته استاندارد از تدوین ۱۰۵ عنوان استاندارد ملی توسط شرکت در زمینه‌های قیر و آسفالت، سیمان و بتن، مکانیک خاک و سنگ، خبر داد.

به گزارش بازار، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت در پیامی هفته استاندارد را تبریک گفت و به بیان برخی از عملکرد آن شرکت در زمینه تلاش برای تولید مصالح استاندارد در حوزه محصولات ساختمانی پرداخت.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه امروزه جوامع بشری با سرعتی شگفت‌انگیز در حال توسعه، تغییر و تحول هستند و این تحولات سبب پیشرفت علم و تولید دانش‌ جدید شده است، گفت: به کارگیری صحیح علوم و فنون نوین به منظور دستیابی به توسعه پایدار و ارائه خدمات با کیفیت و اطمینان‌بخش، مستلزم تدوین ضوابط، استانداردها و کنترل فرایندها است.

کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ارتقای کیفیت، کاهش هزینه‌ها و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی کشور نقش مهمی در تحقق اهداف به عنوان امین دولت و بازوی توانمند و فناورانه وزارت راه و شهرسازی دارد.

به گفته وی، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای توسعه پایدار و ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در سطح کشور علاوه بر انطباق تمامی خدمات با بالاترین و به‌روزترین استانداردهای ملی و بین‌المللی، از دیرباز با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری نزدیکی داشته و در راستای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با این سازمان کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: این شرکت با بهره‌گیری از سرمایه انسانی متخصص و کارآمد و تمرکز بر کار جمعی در راستای انجام وظایف قانونی خود از یک سو و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از سوی دیگر، با ترجمه و تدوین استانداردهای ملی ایران در سال‌های گذشته اقدامات ارزنده‌ای با هدف ایجاد تسهیلات لازم برای دستیابی به توسعه پایدار و امیدآفرین انجام داده است. در همین راستا، تاکنون بالغ بر ۱۰۵ عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت، سیمان و بتن، مکانیک خاک و سنگ با تاکید بر شناخت نیازهای روز جامعه فنی و مهندسی تدوین کرده است.

وی تصریح کرد: این شرکت در تدوین استانداردهای ملی ایران در حوزه قیر و آسفالت به عنوان مرجع مورد اطمینان سازمان ملی استاندارد ایران از اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده و همچنان می‌کوشد به منظور دستیابی به جهانی بهتر به ویژه در زمینه ارتقاء رفاه و کیفیت ارائه خدمات گام‌های موثری بردارد.

کیانپور ضمن تبریک هفته استاندارد به همه ذی‌نفعان، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه فنی و کنترل کیفیت گفت: تلاش جهادی خدمتگزاران را در راستای ارتقاء و اطمینان بخشی کیفیت ارائه خدمات و امیدآفرینی در تمامی سطوح این حوزه ارج می‌نهیم.

کد خبر: ۲۵۰٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha