۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
گلستانی‌ها امسال ۱۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج گرفتند
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های گلستان:

گلستانی‌ها امسال ۱۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج گرفتند

گرگان- رئیس شورای هماهنگی بانک‌های گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۳ هزار فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان گلستانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فیروز یازرلو، شامگاه سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان گلستان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ هزار و ۸۷۷ متقاضی گلستانی برای دریافت تسهیلات ازدواج نام‌نویسی کردند که ۱۲ هزار و ۹۹۵ نفر وام خود را دریافت کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های گلستان افزود: پرونده هزار و ۵۵۲ متقاضی در بانک ها و موسسات گلستانی در حال تکمیل بوده و فرآیند واریز تسهیلات به هزار و ۹۲۸ متقاضی از سوی بانک‌ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر ۴۱۲ نفر از گلستانی ‌ها برای دریافت تسهیلات نام نویسی کرده اند که هنوز پرونده آنها وارد سیستم بانکی نشده است.

در این جلسه علی محمد زنگانه، استاندار گلستان هم اظهار کرد: همه مدیران بانک‌های عامل برای کمک به مسایل اقتصادی و اجتماعی گلستان، فرآیند پرداخت وام به متقاضیان در زمینه‌های ازدواج، فرزندآوری، و اشتغال خانگی را در اولویت قرار دهند.

زنگانه افزود: گره‌گشایی از کار مردم و رفع مشکلات آنها در مراجعه به بانک های عامل، امری بسیار ارزشمند است که مدیران و کارکنان بانک‌ها باید به آن اهتمام داشته باشند.

کد خبر: ۲۵۰٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha