۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
نارنگی و خالوی بابل به روسیه و عربستان رسید
سرپرست جهاد کشاورزی بابل:

نارنگی و خالوی بابل به روسیه و عربستان رسید

بابل- آهنگری، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل از صادرات یک هزار و ۴۰۰ تن نارنگی و خرمالو به کشورهای روسیه، عربستان و غیره خبر داد.

محسن آهنگری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان این که تعداد ۷۰ محموله نارنگی و خرمالو از شهرستان بابل به کشورهای همسایه صادر شد، افزود: از ۷۰ محموله صادراتی،۵۴ محموله نارنگی و ۱۶ محموله خرمالو بوده است.

آهنگری تصریح کرد: محموله صادراتی نارنگی به مقصد کشورهای روسیه، عربستان، کویت، امارات و ازبکستان و محموله صادراتی خرمالو به مقصد کشورهای امارات، کویت و عربستان صادر شده است.

وی افزود: توسعه صادرات محصولات زراعی باغی و تشکیل زنجیره ارزش مرکبات و برنج از برنامه های مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بابل است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل افزود: با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک، برای ۱۲۴ هزار و ۹۹۱ مترمربع زمین کشاورزی این شهرستان سند مالکیت صادر شد و سنددار شدن اراضی کشاورزی علاوه بر قانونی شدن حق مالکیت کشاورزان، آثار مثبت دیگری چون جلوگیری‌ از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و حل اختلاف بین کشاورزان در پی دارد.

آهنگری، صدور سند مالکیت فوق بر اساس قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی فاقد سند رسمی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک و بررسی های به‌عمل آمده این مدیریت صورت می گیرد، سنددار شدن زمین‌های کشاورزی انگیزه فعالیت کشاورزان را بیشتر می‌کند و از سوی دیگر، آنها می‌توانند با سند زمین خود از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

کد خبر: ۲۵۰٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha