۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
برای ماندگاری کادر درمان در مراکز درمانی دولتی، مشوق‌ لازم است
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه:

برای ماندگاری کادر درمان در مراکز درمانی دولتی، مشوق‌ لازم است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت در برنامه هفتم به دنبال این است که کادر درمانی تمام وقت که در استخدام رسمی، پیمانی و قراردادی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی هستند، با مشوق‌های لازم حفظ شوند.

به گزارش بازار، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت به دنبال ارتقای خدمات ارائه شده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی به مردم است و برای ماندگاری کادر درمان در مراکز درمانی دولتی، باید مشوق‌های لازم دیده شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت در برنامه هفتم به دنبال این است که پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و کادر درمانی تمام وقت که در استخدام رسمی، پیمانی و قراردادی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی هستند، با مشوق‌های لازم حفظ شوند؛ به‌گونه‌ای که لازم نباشد در بخش غیر دولتی کار کنند و مطب خصوصی داشته باشند.

منظور با تأکید بر ضرورت حفظ و ارتقای کیفیت حوزه سلامت، افزود: برای اینکه چنین تکلیف سنگینی به این افراد بکنیم و مانع از فعالیت همزمان کادر درمان شویم، باید مشوق‌های لازم را ببینیم و فوق‌العاده ویژه به آنان پرداخت شود. تعرفه‌های مخصوصی هم برای آنان طراحی شود تا ماندگاری‌شان در بخش دولتی بیشتر شود.

وی در ادامه با اشاره به سیاست دولت برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم، گفت: این حکم به دولت کمک خواهد کرد تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی، خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

کد خبر: ۲۴۹٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha