۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول در وزارت راه و شهرسازی
معاون توسعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد

ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول در وزارت راه و شهرسازی

زهره ای، معاون توسعه مدیریت وزارت راه و شهرسازی گفت: قرارگاه ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول و همچنین ساماندهی مسکن، حقوق و مزایای کارکنان در برنامه قرار گرفته است.

به گزارش بازار، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در اولین همایش سراسری دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر تمامی دستگاه‌ها که در محل تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه سازمان است و بنابراین برنامه‌ریزی جامع و کامل برای نیروی انسانی سازمان‌ها باید تعریف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که بخشی از موضوع امر به معروف، تامین معیشت مناسب نیروی انسانی و پرسنل است، توضیح داد: در مجموعه وزارت راه و شهرسازی ایجاد عدالت سازمانی در برنامه قرار گرفته است و در نظر داریم تا این مهم هرچه زودتر اجرایی شود.

زهره‌ای ادامه داد: به منظور تحقق عدالت سازمانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، قرارگاه ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول و همچنین ساماندهی مسکن، حقوق و مزایای کارکنان در برنامه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، ۱۲۰ هزار نیرو در حال ارائه خدمات هستند، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی مدون و منسجم، عدالت سازمانی را در مجموعه وزارت راه و شهرسازی عملیاتی کنیم.

زهره‌ای نهضت ملی مسکن و نهضت ملی حمل و نقل را از جمله اولویت‌های وزارتخانه برشمرد و گفت: بازدیدهای میدانی از انجام پروژه‌های مسکن و همچنین پروژه‌های حمل و نقلی، حاکی از اهتمام وزارت راه و شهرسازی در عمل به وظایف است.

وی افزود: سفرهای اربعین امسال دستاوردهای مناسبی را به همراه داشت و شاهد بودیم که در حوزه‌های هوایی، جاده‌ای و ریلی، رضایتمندی نسبی حاکم بود. بنابراین تلاش خواهیم کرد تا اربعین سال آینده چه بهتر برگزار شود.

کد خبر: ۲۴۹٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha