۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
افتتاح طرح تجهیز معدن مس دره آلو؛ ​بزودی

افتتاح طرح تجهیز معدن مس دره آلو؛ ​بزودی

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) از افتتاح طرح تجهیز معدن مس دره آلو تا پایان ماه آینده خبر داد.

به گزارش بازار، محمدرضا موثقی نیا در نشست کارگروه کنترل مدیریت شرکت ملی صنایع مس گفت: ظرفیت تولید سالانه این طرح، ۱۰۰ هزار تن کنسانتره با عیار ۲۶ درصد مس است که در آن حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: این شرکت ۱۶ طرح توسعه‌ای، ۴۹ طرح نوسازی و بهسازی، ۲۱ طرح زیرساختی و ۱۸ طرح مسئولیت اجتماعی با مجموع سرمایه گذاری ارزی و ریالی به ترتیب ۳.۱ میلیارد یورو و ۴۲ هزار میلیارد تومان درحال اجرا دارد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه مدیریت جدید شرکت ملی صنایع مس، مسیر تحولی را می‌گذراند، گفت: به رغم کاهش برق تابستانی، اما در تولید ۶ ماهه این شرکت خلل چندانی وارد نشد و حتی در برخی موارد همچون استخراج ماده اولیه و تولید (کنسانتره مس، کنسانتره مولیبدن، کنسانتره طلا و نقره و مفتول)، با افزایش محصول مواجه شد.

امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این نشست گفت: تعیین تکلیف معادن کوچک مس تا پایان امسال، ایجاد کمیته مدیریت نقدینگی، توجه ویژه به سرمایه انسانی، پیگیری برای تاسیس ۲ شرکت سهامی عام طرح و غیره، از مهمترین اقدامات ۲ ماه اخیر این شرکت است.

کد خبر: ۲۴۹٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha