۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
توسعه تعاملات دانشگاهی صنعت آب و برق از جهت‌گیری‌های اصلی وزارت نیرو است
مدیرکل دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو:

توسعه تعاملات دانشگاهی صنعت آب و برق از جهت‌گیری‌های اصلی وزارت نیرو است

وزارت نیرو در راستای معرفی صنعت آب و برق و رفیت‌های ارتباطی آن به اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، برگزاری نشست‌های تعاملی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش بازار، مرتضی شعبان‌زاده افزود: برنامه شهید معصومی در قالب جلسات تعاملی به صورت مجزا برای هر دانشگاه برگزار می‌شود و نمایندگان حوزه پژوهش و فناوری ستاد وزارت نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی، شرکت‌های استانی و مراکز پژوهشی از سوی وزارت نیرو و همچنین مسئولان پژوهشی و ارتباط با صنعت و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در آن حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: در این جلسات ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارتباطات علمی و دانشگاهی وزارت نیرو معرفی شده و نظرات اساتید در خصوص بهره‌گیری از این قابلیت‌ها و رفع چالش‌های مرتبط دریافت می‌شود.

این برنامه تاکنون با ۲۰ دانشگاه کشور با مشارکت و استقبال حدود ۶۳۰ نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه‌ها برگزار شده است.

شعبان‌زاده تاکید کرد: اجرای این برنامه دستاوردهای متعددی را برای صنعت آب و برق به ارمغان آورده است که مهم‌ترین آن ایجاد ظرفیت ارتباطی با یکایک دانشگاه‌ها و شکل‌گیری نقطه کانونی ارتباط وزارت نیرو با دانشگاه‌ها بوده است.

وی گفت: وزارت نیرو بر آن است با اجرای برنامه شهید معصومی شاخص شفافیت در پاسخگویی و پیگیری حل مشکلات صنعت آب و برق را در تعامل مستقیم و چهره به چهره با اساتید دانشگاه به عنوان بخشی از جامعه نخبگانی کشور ارتقاء دهد.

کد خبر: ۲۴۹٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha