۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
مخبر با همراهی برخی وزرا به بلاروس می‌رود
سه شنبه هفته جاری؛

مخبر با همراهی برخی وزرا به بلاروس می‌رود

معاون اول رئیس‌ جمهور و برخی از وزرای دولت در سی‌امین سالگرد روابط رسمی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، به مینسک سفر می‌کنند.

به گزارش بازار، محمد جمشیدی، معاون سیاسی رئیس جمهور، اعلام کرد: محمد مخبر به دعوت رسمی نخست‌وزیر بلاروس، سه‌شنبه ۲۵ مهر در سفری یک روزه با مقامات عالی این کشور دیدار و گفتگو می‌کند.

جمشیدی، دیدار با رئیس‌ جمهور، نخست‌وزیر و رئیس مجلس بلاروس و برگزاری گفتگوهای دوجانبه میان هیئت‌های عالی دو کشور را از جمله برنامه‌های سفر معاون اول رئیس‌ جمهور، عنوان و تصریح کرد: ملاقات‌های دوجانبه رؤسای جمهور در حاشیه نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین سفر "لوکاشنکو" به تهران در اسفند سال گذشته، نشانه فراهم شدن زمینه توسعه همه‌جانبه در روابط اقتصادی است که می‌تواند در این سفر نیز موجب توافقاتی مهم برای دو کشو شود.

معاون سیاسی رئیس جمهور با توجه به همراهی برخی از وزرا و مسئولان مربوطه در این سفر با مخبر، اظهار داشت: سیاست تحریمی کشورهای غربی علیه کشورهای مستقل، اقتضا می‌کند که همکاری‌ها و راهکارهای دو جانبه بیشتری برای غلبه بر تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی انجام شود که این موضوع مهم به‌طور جدی در دستور کار دولتمردان ایرانی قرار دارد.

کد خبر: ۲۴۹٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha