۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
شناورهای مورد نیاز پایانه های نفتی توسط صدرا و مجتمع شهید محلاتی ساخته می شوند
استاندار بوشهر:

شناورهای مورد نیاز پایانه های نفتی توسط صدرا و مجتمع شهید محلاتی ساخته می شوند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: شناورهای مختلف مورد نیاز شرکت پایانه های نفتی، توسط صدرا و مجتمع شهید محلاتی ساخته می شوند که در جلوگیری از خروج ارز و حمایت از اشتغال جوانان استان تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار،، احمد محمدی زاده صبح شنبه در نشست با مسئولان شرکت پایانه های نفتی خارگ اظهار داشت: عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط صنایع استان بویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، لازم و ضروری است و نباید در این حوزه کوتاهی شود.

وی افزود: شرکت پایانه های نفتی در جذب نیروهای کار، نسبت به استخدام نیروهای بومی استان بوشهر اهتمام حدی ورزد و بویژه به جوانان بیکار جزیره خارگ‌ توجه لازم صورت گیرد.

استاندار بوشهر خواستار لایروبی پیست قایقرانی در خور لشکری بوشهر شد و گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران در این حوزه ورود کند تا یک پیست استاندارد داشته باشیم.

محمدی زاده در ادامه به وضعیت تیم های فوتبال استان بوشهر پرداخت و خواستار حمایت از این باشگاه های مردمی توسط شرکت های نفتی شد.

استاندار بوشهر با اشاره به طرح توسعه بندر گناوه از شرکت پایانه های نفتی ایران خواست، حوزه پشتیبانی و لجستیکی این مجموعه را در زمین طرح توسعه بندر گناوه احداث کنند.

محمدی زاده با اشاره به نیاز شرکت پایانه های نفتی بوشهر به شناورهای مختلف تصریح کرد: شرکت صدرا و مجموعه شهید محلاتی آمادگی کاملی برای ساخت این شناورها دارند که واگذاری پروژه به این دو مجموعه بزرگ صنعتی استان، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، در اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان نیز تاثیر بسزایی دارد.

کد خبر: ۲۴۹٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha