قابلیتی جدید در فایرفاکس برای شناسایی نظرات جعلی

قابلیتی جدید در فایرفاکس برای شناسایی نظرات جعلی

موزیلا اخیراً سرویسی به نام Fakespot را خریداری کرده است که به کاربران کمک می‌کند نظرات جعلی، فروشندگان غیرقابل اعتماد و محصولات تقلبی را فیلتر کنند.

به گزارش بازار، موزیلا اکنون فناوری Fakespot را به عنوان یک ویژگی جدید در مرورگر فایرفاکس ادغام کرده است.

این ویژگی جدید با نام Review Checker شناخته می‌شود و در ابتدا در Amazon، BestBuy و Walmart کار می‌کند. Firefox اخیراً آزمایش این ویژگی را آغاز کرده و در ماه نوامبر برای همه عرضه می‌شود.

در این گزارش با جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت مرورگر فایرفاکس و نحوه استفاده از آن معرفی شده است.

قابلیت Review Checke مرورگر فایرفاکس یک ویژگی آزمایشی است که برای هدایت انتخاب‌های خرید شما طراحی شده است. این ابزار با استفاده از فناوری Fakespot موزیلا، صحت بررسی‌های محصول را ارزیابی و به شما کمک می‌کند تا ببینید آیا نظرات از سوی مشتریان واقعی هستند یا اینکه تحت تاثیر بازدیدکنندگان مغرض قرار گرفته یا این نظرات تغیبر یافته اند. Review Checke نمرات را به هر بررسی محصول از A تا F اختصاص می‌دهد.

نحوه استفاده از Review Checker در فایرفاکس

از صفحه محصول در وب سایت مانند Amazon، Bestbuy یا Walmart دیدن کنید، نماد برچسب قیمت جدید را در بالا پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و "بله، امتحان کنید" را انتخاب کنید تا محصول بررسی شود. Review Checke محصول را بررسی و امتیازاتی را به شرح زیر به آن‌ها می‌دهد که می‌توانید براساس آن آگاهانه تصمیم بگیرید.

موزیلا معتقد است که A و B "بررسی‌های قابل اعتماد" هستند، C ترکیبی از بررسی‌های قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد هستند، و D و F نظرات غیرقابل اعتماد هستند.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha