۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
فرصت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آزادراه شیراز-اصفهان فراهم است
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل:

فرصت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آزادراه شیراز-اصفهان فراهم است

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اعلام افتتاح بخشی از آزادراه شیراز-اصفهان در مسیر شیراز-ایزدخواست به طول ۲۱۲ کیلومتر از فراهم شدن فرصت سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی در این مسیر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در خصوص مزیت‌های اقتصادی و اجتماعی افتتاح بخشی از آزادراه شیراز- اصفهان در مسیر شیراز- ایزدخواست به طول ۲۱۲ کیلومتر، گفت: این بخش از آزادراه، بخشی از آزادراه کریدور شمال-جنوب در مرکز کشور محسوب می‌شود که امکانات فراوانی را برای تردد و همچنین رونق گردشگری ایجاد خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این آزادراه به عنوان یک مسیر میان‌بر بین دو استان فارس و اصفهان است که فاصله این دو استان را ۱۳۴ کیلومتر کوتاه می‌کند. همچنین این آزادراه ‌می‌تواند امکان تردد از استان‌های جنوبی از جمله بوشهر و هرمزگان در این مسیر را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، بهره‌برداری از این بزرگراه را تحولی در حمل ونقل کشور برشمرد و توضیح داد: این مسیر، مسیر جدید ارتباطی به سمت جنوب است و با عبور از مناطقی که ظرفیت گردشگری دارند مسیر گردشگری برای گردشگران داخل و خارج را فراهم می‌کند.

خادمی افزود: این مسیر آزادراهی با طول ممتد ۲۱۲ کیلومتر زمینه اقتصادی و رونق کسب و کار را نیز فراهم‌ می‌کند و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند برای سرمایه‌گذاری‌هایی نظیر احداث کارخانجات و ایجاد ظرفیت‌های دیگر از این مسیر استفاده کنند.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha