۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
سرمایه گذاری در حوزه معدن اولویت شهرستان های شاهرود و میامی است
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

سرمایه گذاری در حوزه معدن اولویت شهرستان های شاهرود و میامی است

میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس درباره اولویت های اشتغال زایی و توسعه اقتصادی در این شهرستان ها، گفت: سرمایه گذاری در حوزه معدن به مثابه یک اولویت می تواند منطقه را دچار تحول کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر خانی ظهر پنج شنبه در جمع مردم و مسئولان شهرستان میامی به میزبانی تالار معلم این شهرستان ضمن اشاره به اولویت های کاری در شرق استان سمنان، بیان کرد: سرمایه گذاری به خصوص بر روی داشته ها و ذخایر یکی از مهمترین برنامه ها برای شهرستان های شاهرود و میامی است.

وی معدن را یکی از مهمترین داشته های شاهرود و میامی دانست و تصریح کرد: برای سرمایه گذاری بر روی معادن باید ابتدا آن ها را به خارج از شهرستان و استان شناساند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه معدن به خصوص معادن فلزی در زمره مهمترین داشته هایی است که سرمایه گذاری بر روی آن می تواند بیکاری به مثابه یکی از مهمترین دغدغه های شرق استان را نیز کاهش دهد.

خانی با بیان اینکه اولویت های شهرستان شاهرود و میامی با حضور و مشارکت مردم و مسئولان دسته بندی می شوند، تاکید کرد: با همکاری و همراهی می توان به توسعه اقتصادی و همچنین اشتغال زایی دست یافت.

کد خبر: ۲۴٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha