۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
زمینه اشتغال ۱۱۰۰ نفر در استان سمنان مهیا شده است
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سمنان در گفتگو با بازار:

زمینه اشتغال ۱۱۰۰ نفر در استان سمنان مهیا شده است

سمنان - کاشانی دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان گفت: اعطای تسهیلات بانکی در سال جاری زمینه اشتغال یک هزار و ۱۴۵ نفر را در استان فراهم کرده است.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اشتغال زایی در استان سمنان بیان کرد: اعطای تسهیلات اشتغال در سال جاری زمینه اشتغال یک هزار و ۱۴۵ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی اعطا شده است، افزود: یک هزار و ۶۶ طرح مجموعاً در سال جاری موفق به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در سراسر استان سمنان شده اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه مجموع مبلغ ریالی تسهیلات مذکور ۱۰۴ میلیارد تومان بوده است، گفت: رروند اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در استان ادامه دارد.

کاشانی با بیان اینکه ۲۱ درصد از اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی استان سمنان تا کنون پرداخت شده است، بیان داشت: در زمینه اجرای تعهد اشتغال شهرستان های میامی و شاهرود بیشترین سهم را در بین شهرستان های استان داشتند.

وی با بیان اینکه تعهد ایجاد ۱۲ هزار و ۳۴۲ شغل در استان سمنان برای سال جاری به ثبت رسیده است، افزود: دستگاه های اجرایی استان تاکنون توانسته اند ۱۰ هزار و ۱۳۱ شغل را ایجاد کنند که روند موجود نشان می دهد شرایط اشتغال زایی خوبی در استان حاکم خواهد بود.

کد خبر: ۲۴۸٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha