۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
اکثر واحدهای تولیدی زنجان کمتر از ظرفیت اسمی خود فعالیت می‌کنند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

اکثر واحدهای تولیدی زنجان کمتر از ظرفیت اسمی خود فعالیت می‌کنند

زنجان- یوسفی اصل، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اکثر واحدهای تولیدی استان کمتر از ظرفیت اسمی خود فعالیت می‌کنند و وقتی ظرفیت خالی دارند مجبور هستند با این وضعیت به رقابت بازارهای جهانی فکر کنند.

صمد یوسفی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اغلب واحدهای تولیدی زنجان مواد اولیه خود را از صنایع مادر تامین می‌کنند، گفت: قیمت‌ها نیز مطابق نرخ‌های جهانی است.

وی اظهار کرد: روسیه به لحاظ اقتصادی مزایای مختلفی برای کشورمان دارد و تجار دو کشور با آشنایی هر چه بیشتر به لحاظ فرهنگی نیز می‌توانند به یکدیگر نزدیک شوند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه فرهنگ تجارت یک فرهنگ ریشه دار بوده و می تواند زمینه تجارت بزرگی را بین دو کشور فراهم کند، گفت: متاسفانه تا کنون نمره قابل قبولی را تجارت بین دوکشور کسب نکرده است و اگر فعالان اقتصادی کشورمان فرصت را غنیمت ندانند کشورهای دیگر وارد عمل خواهند شد.

یوسفی اصل تاکید کرد: اکثر واحدهای تولیدی استان زنجان کمتر از ظرفیت اسمی خود فعالیت می‌کنند و از طرفی وقتی ظرفیت خالی دارند مجبور هستند با این وضعیت و برای رقابت به بازار های جهانی فکر کنند.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی که به بازارهای جهانی فکر نکند به طور قطع ادامه حیات آن سخت خواهد بود، افزود: با توجه‌ گسترش‌ فناوری و ارتباطات نوین، ارتباط و گفت و گوی رو در رو و صمیمانه، امری ضروری است.

کد خبر: ۲۴۸٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha