۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
مسئولان پاسخ قانع کننده درباره منطقه آزاد اینچه برون نمی دهند
نائب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی گرگان:

مسئولان پاسخ قانع کننده درباره منطقه آزاد اینچه برون نمی دهند

گرگان- دومهری، نائب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی گرگان گفت: بعد سال ها هنوز وضعیت اینچه برون مشخص نیست و کسی پاسخ قانع کننده در مورد این منطقه به ما نمی دهد.

میثم دومهری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بسیاری از مشکلات در حوزه بازرگانی لاینحل باقی مانده و عزم جدی برای رفع مشکلات تجار و بازرگانان از سوی مسئولان وجود ندارد.

نائب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: بعد سال ها هنوز وضعیت اینچه برون مشخص نیست و با مراجعاتی که به راه آهن و منطقه آزاد داشتیم کسی پاسخ قانع کننده در مورد این منطقه به ما نداده است.

دومهری با بیان اینکه صادرات و واردات از مسائل مهم اقتصادی کشور است، بیان کرد: در کشور ما با توجه به اینکه بیشتر مصارف وارداتی است باید تسهیل گری بیشتری در این حوزه از سوی نهادهای مسئول مانند امور گمرکات، جهادکشاورزی، صنعت و معدن و دیگر نهادهای مرتبط انجام شود.

وی یکی از مشکلات در حوزه صادرات و واردات را تخصیص و بازگشت ارز دانست و گفت: برخی موضوعات یک بحث کلان کشوری است و نمی توانیم آن را حل کنیم و بهتر است مشکلات را در یک کمیسیون مطرح و نقشه راه مشخص شود و از این طریق مشکلات به شورای گفتگو، استاندار و حتی نهاد رئیس جمهوری ارسال شود.

دومهری با بیان اینکه مشکلات مکتوب بازرگانان از طریق مطالبه گری که اتاق بازرگانی دارد در سطح کشور پیگیری شود، افزود: رفع برخی مشکلات حتی در اختیار وزیر نیست و موضوعات این حوزه در سطح کلان و سه قوه باید پیگیری شود.

کد خبر: ۲۴۸٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha