۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
۸ هزار تن برنج پرمحصول از کشاورزان مازندرانی خریداری شد
مدیرکل غله مازندران:

۸ هزار تن برنج پرمحصول از کشاورزان مازندرانی خریداری شد

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید هشت هزار و ۳۰۰ تن برنج پرمحصول از کشاورزان استان خبر داد و گفت: ۲۳۸ میلیارد تومان نیز به آنان پرداخت شده است.

عباسعلی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برابر دستورالعمل های ابلاغی اقدام به عقد قرارداد با تشکل های صنفی و تحویل گرفتن برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته نمود و تاکنون ۲۸ مباشر شامل شالیکوبی ها و تعاونی روستایی استان با عقد قرارداد تحویل ۲۰ هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در این طرح همکاری می کنند.

وفائی نژاد با بیان اینکه در ابتدا زمان پایان طرح خرید توافقی برنج پرمحصول سال گذشته تا پایان شهریور اعلام شده بود ، از تمدید زمان تحویل گیری برنج خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته به منظور اینکه کشاورزان مشکلی از باب عدم تحویل مانده برنج سال گذشته نداشته باشند ، زمان تحویل گیری این محصولات تا پایان مهرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود هشت هزار و ۳۰۰ تن برنج پرمحصول ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ از مراکز طرف قرارداد تحویل گرفته شد افزود: مطالبات مراکز طرف قرارداد به صورت هفتگی و پس از تحویل و تائید لیست کشاورزان شالیکار توسط مدیریت های جهاد کشاورزی هر شهرستان پرداخت خواهد شد که با توجه به اسناد تایید شده تاکنون مبلغ ۲۳۸ میلیارد تومان به حساب مباشرین خرید واریز گردیده است.

وفائی نژاد در خصوص خرید برنج تولید سالجاری نیز افزود: در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولید شده در سال ۱۴۰۲ ، این اداره کل آمادگی لازم برای ادامه فرایند خرید طبق سیاستهای ابلاغی را دارد.

کد خبر: ۲۴۸٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha