۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
زنجان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماهی قزل آلای کشور است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

زنجان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماهی قزل آلای کشور است

زنجان- یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی زنجان این استان را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماهی قزل آلای کشور دانست و گفت: روس‌ها از مهمترین مشتریان ما هستند.

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: استان زنجان با دارا بودن واحدهای فراوان صنعتی از سرآمدان کشور در چهار حوزه صنعت روی، نساجی، صنعت برق و تجهیزات برقی و صنعت مس است.

وی ابراز داشت: عمده واحدهای تولید و صادرات روی کشور در زنجان مستقر است و یکی از صادرات عمده ما به کشور روسیه، شمش روی می‌باشد که خاک از مناطق مختلف جهان وارد و پس از فرآوری به کشورهای مختلفی از جمله روسیه صادر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان در حوزه کشاورزی نیز تولیدات بسیار خوبی دارد که از آن جمله می‌توان به زیتون اشاره کرد.

یوسفی اصل تاکید کرد: استان زنجان در تولیدات دیگری نیز چون گندم، سیب زمینی، لوبیا و عدس نیز در زمره سرآمدان تولید کشور قرار دارد که می‌تواند از زمینه‌های همکاری طرفین باشد.

وی به وجود زیرساخت‌های خوبی از جمله پایانه صادرات محصولات کشاورزی و ظرفیت‌های دیگر در استان اشاره کرد و بیان داشت: زنجان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماهی قزل آلای کشور است که روس‌ها نیز از مشتریان آن هستند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، به توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان در زمینه‌هایی چون تولید محصولات لبنی و شوینده‌های بهداشتی و علاقه‌مندی‌های تجار روسی اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان و حضور شرکت‌های بزرگ تولیدی و صادراتی از زنجان و سراسر این کشور زمینه خوبی برای گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی دو طرف است.

کد خبر: ۲۴۸٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      حالا افتخار داره، مدیریت این است، کل آبهای زیر زمینی نابود کردید، حالا دم از اول بودن در تولید می زنید،