۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
ارزش سهام یک میلیونی به ۱۹ میلیون تومان رسید
رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان:

ارزش سهام یک میلیونی به ۱۹ میلیون تومان رسید

لرستان- امینی خواه، رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان گفت: ارزش سهام ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و سهام‌ یک میلیونی به بیش از ۱۹ میلیون افزایش یافته است.

حسین امینی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به فروش وکالتی سهام عدالت که توسط برخی محضرداران انجام می‌شود اظهار داشت: این کار ممنوع بوده، چندین سال است که همچنین معاملات وکالتی توسط دفتر خانه‌ها به صورت غیر مجاز انجام می‌شود که کاری خلاف قانون است.

وی افزود: در صورت فروش سهام عدالت، سهامداران متضرر می‌شوند چرا که در حال حاضر ارزش این سهام‌ها بیشتر از قبل شده است، ارزش سهام ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و سهام‌ یک میلیونی به بیش از ۱۹ میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های میلیونی مردم و پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد به‌زودی تنها یک فرصت ایجاد ویرایش برای تغییر از روش مستقیم به روش غیر مستقیم در اختیار مردم قرار بگیرد، البته افرادی که ۳۰ درصد از سهام خود را فروخته‌اند دیگر نمی‌توانند روش خود را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه روش غیر مستقیم حتی برای افرادی که تخصص بورسی دارند نیز مفیدتر است، تصریح کرد: شرکت‌های سرمایه گذاری استانی وارد بورس می‌شوند و ارزش افزوده عرضه اولیه‌ای برای سهامداران ایجاد می‌کند، در بحث سود سالانه نیز در روش غیر مستقیم افراد سود سهام عدالت را به صورت یکجا دریافت می‌کنند ولی در روش مستقیم به صورت خرد دریافت می‌شود.

امینی خواه گفت: شرکت‌های بورسی قیمت‌گذاری شده‌اند ولی شرکت‌های غیر بورسی تاکنون ارزش‌ گذاری نشده‌اند، همچنین شرکت‌های بورسی قابل معامله ولی شرکت‌های غیر بورسی این قابلیت را ندارند.

وی با اشاره به افرادی که به تازگی تحت تکفل سازمان خاصی از جمله بهزیستی و کمیته امداد درآمده‌اند، بیان کرد: ملاک ما برای نوع خاص سهام عدالت که برای افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد است منوط به سال ۸۵ است و در حال حاضر ارزش سهام این افراد عادی حساب می‌شود.

کد خبر: ۲۴٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha