۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
مجوز شرکت های دانش بنیان اردبیل به سرعت صادر می شود
رئیس صمت اردبیل:

مجوز شرکت های دانش بنیان اردبیل به سرعت صادر می شود

اردبیل - ایرانی، رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مجوز شرکت های دانش بنیان در مسیر تولید و رونق اشتغال در کوتاهترین زمان صادر می شود.

مسعود ایرانی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: همکاری نزدیکی را با پارک علم و فناوری انجام می دهیم و بر اساس تفاهمنامه امضا شده تلاش ما بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناورمحور است.

وی تصریح کرد: در این تفاهمنامه در کنار همکاری مشترک در ایجاد و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری، سعی بر تسهیل گری در صدور مجوزهای کسب و کار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از احداث پردیس علم و فناوری مشترک خبر داد و گفت: احصای نیازهای فناورانه بنگاه های اقتصادی نیز از دیگر موضوعات مطرح شده است که امیدواریم در قالب کارگروه های مشترک بتوانیم در این حوزه رشد و بالندگی را شاهد باشیم.

ایرانی افزود: همکاری آموزش، پژوهش و فناوری با پارک علم و فناوری استان در راستای توسعه محیط کسب و کار مورد توجه بوده و قطعا از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده می شود.

وی بیان کرد: در این تفاهمنامه در کنار توسعه همکاری های مشترک و همه جانبه، بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود طرفین نیز تأکید شد تا تحقق قانون جهش تولید دانش بنیان و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری استان را شاهد باشیم.

ایرانی از عملیاتی شدن برنامه های راهبردی در این حوزه و ارتقای تولید دانش بنیان بین پارک علم و فناوری و سازمان صمت استان خبر داد و اضافه کرد: در این بخش نیز فعالیت های مؤثری را شاهد هستیم و سرمایه گذاران سعی می کنند تا فرصت و فضای مطلوبی را در این بخش مهیا کنند.

وی بیان کرد: با بهبود مستمر فضای کسب و کار به ویژه در بخش نوآوری و فناوری، سعی بر این است تا اقدامات مؤثر و راهگشا در تولید و عرضه محصولات با کیفیت فراهم آید.

ایرانی تحول عصر کنونی را بر مبنای فناوری های جدید یادآور شد و تصریح کرد: در استان اردبیل سرمایه گذاری در بخش دانش بنیان از رونق مناسبی برخوردار است و بیش از ده ها طرح و پروژه در این حوزه یا در مرحله اجرا بوده و یا شاهد ثمربخشی آنها هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با همکاری پارک علم و فناوری به راحتی می توان حضور جوانان و علاقه مندان را در این بخش فراهم کرده و سرمایه گذاری گسترده ای را با محوریت راه اندازی کارخانه نوآوری فراهم و مهیا کرد.

کد خبر: ۲۴۸٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha