سامانه جدید اینماد همانند قبل در حال فعالیت است
سرپرست معاونت تسهیل تجاری مرکز تتا:

سامانه جدید اینماد همانند قبل در حال فعالیت است

سرپرست معاونت تسهیل تجاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) با بیان اینکه سامانه جدید اینماد پیاده‌سازی شده و مانند قبل در حال فعالیت است، از رفع مشکل داده‌های ۲۰۰ کسب و کار باقی‌مانده خبر داد.

به گزارش بازار، با هدف تسهیل و تسریع امور برای کسب‌وکارهای اینترنتی، سامانه جدید اینماد راه‌اندازی شد. اساس تغییرات جدید بر بهینه‌سازی، هوشمندسازی و یکپارچه‌سازی فرایندها و بر اساس بازخوردهای دریافتی از بخش خصوصی بوده است.

سامانه جدید اینماد در انتهای شهریور امسال پیاده‌سازی و عملیاتی شد. پروژه بازنویسی این سامانه به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات مرکز تتا در سال‌های اخیر با هدف تسهیل و تسریع امور برای کاربران و کسب‌وکارهای اینترنتی و با توجه به بازخوردهای دریافتی از بخش خصوصی انجام شده است.

در این زمینه، «ندا مصطفوی» سرپرست معاونت تسهیل تجاری و توسعه کاربردها مرکز تتا اظهار داشت: در این به‌روزرسانی اطلاعات ۱۸۰ هزار کسب و کار اینترنتی با موفقیت انتقال یافته و هم‌اکنون، سامانه همانند گذشته در حال ارائه خدمات به متقاضیان است.

وی افزود: برای حدود ۲۰۰ کسب و کار از ۱۸۰ هزار کسب و کار دارای اینماد فعال در این جابه‌جایی مشکلاتی ایجاد شده بود که این مشکلات هفته گذشته به طور کامل برطرف شده است، اما سایر اینمادها و درگاه‌های پرداخت برای کاربران قبلی سامانه همچنان بدون مشکل در حال فعالیت است.

وی خاطرنشان‌کرد: در دو هفته اخیر از زمان به‌روزرسانی سامانه تاکنون، یک‌هزار و ۵۰۰ اینماد جدید نیز بدون مشکل صادر شده است که فهرست کامل آنها نیز به فهرست قبلی در سایت اینماد اضافه می‌شود. از سوی دیگر پشتیبانی سامانه اینماد، به صورت ویژه در این ایام و در یک‌ماه آینده برای بررسی درخواست‌ها و اشکالات گزارش شده از سوی کاربران فعال بوده و در صورت بروز مشکلات احتمالی، در اسرع وقت رفعخواهد شد.

لازم به ذکر است در روزهای گذشته به‌علت تغییرات ایجاد شده در فرآیندها، یکپارچه‌سازی پایگاه‌های داده مختلف و ارتباط با سرویس‌های سامانه‌های دیگر دستگاه‌ها، برخی از کاربران سامانه جدید اینماد با مشکلاتی در کار با سامانه مواجه شده بودند که این موارد برطرف شده است.

کد خبر: ۲۴۷٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha