۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
افزایش تقاضا در بازار پلی اتیلن سبک

افزایش تقاضا در بازار پلی اتیلن سبک

در هفته‌ای که گذشت، قیمت‌های نفت خام بالا بود، این در حالی است که تقاضای برای LDPE آسیایی کمی کاهش یافت.

به گزارش بازار، به گفته منابع بازار و قبل از تعطیلات هفته طلایی در چین از ۱ تا ۷ اکتبر، افزایش هزینه‌های بالادستی و تقاضای ذخیره مجدد، در افزایش قیمت‌های LDPE آسیا تأثیر مثبت داشتند.

در هفته‌ای که گذشت، قیمت‌های نفت خام بالا بود، این در حالی است که تقاضای برای LDPE آسیایی کمی کاهش یافت.

به گفته یک تاجر شمال‌شرق آسیا: در حال حاضر به دلیل ذخیره سازی مجدد و تقاضای فصلی، تقاضا وجود دارد. با این حال، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که بازار پس از تعطیلات هفته طلایی چین چگونه عمل خواهد کرد.

به گقته منابع در حال حاضر به دلیل عدم وضوح در مورد اجرای استانداردهای BIS برای صادرات به هند، خریدها بر اساس نیازهای فعلی انجام می‌شود.

شرکت Reliance Industries Ltd هند قصد دارد واحد LDPE خود واقع در جامنگار و گوجارات را در این هفته تعطیل کند. واحد جمنگر شرکت، دارای ظرفیت تولید ۴۵۰،۰۰۰ تن LDPE در سال است. به گفته منابع، تأثیر تعطیلی کارخانه، در ماه اکتبر قابل مشاهده خواهد بود، زیرا Reliance تنها تولیدکننده مواد با درجه فیلم همه منظوره در هند است.

به گفته یک تولیدکننده در هند: در ماه اکتبر، مصرف باید افزایش یابد زیرا فصل باران‌ها موسمی به پایان رسیده است و تقاضا در راستای جشنواره‌ها نیز باید افزایش یابد.

در اخبار کارخانه ها و به گفته یک منبع شرکت SCG تایلند قصد دارد واحد LDPE با ظرفیت سالیانه ۱۵۰،۰۰۰ تن خود در مپ تا پوت را در ماه اکتبر، به مدت حدود یک هفته برای تعمیرات تعطیل کند. همچنین این شرکت دارای واحدهای تولید HDPE با ظرفیت ۹۸۰,۰۰۰ تن در سال و یک واحد تولید LDPE خطی با ظرفیت ۱۴۰,۰۰۰ تن در سال است.

کد خبر: ۲۴۷٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha