۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
همه چیز در مورد بردهای دیزل ژنراتور و ژنراتورهای کارکرده !

همه چیز در مورد بردهای دیزل ژنراتور و ژنراتورهای کارکرده !

برد کنترل دیزل‌ژنراتور در واقع اصلی‌ترین بخش دیزل ژنراتوراست و آن را می‌توان قلبِ یک مجموعه ژنراتور دانست. چرا که این قطعه امکان روشن و یا خاموش شدن ژنراتور به صورت خودکار را ارائه‌می‌کند.

همه چیز در مورد بردهای دیزل ژنراتور و ژنراتورهای کارکرده !

برد کنترل دیزل‌ژنراتور در واقع اصلی‌ترین بخش دیزل ژنراتوراست و آن را می‌توان قلبِ یک مجموعه ژنراتور دانست. چرا که این قطعه امکان روشن و یا خاموش شدن ژنراتور به صورت خودکار را ارائه‌می‌کندوقتی که قطعه «سوئیچ خودکار انتقال» احتیاج به روشن کردن ژنراتور داشته باشد، پیام را به برد کنترل دیزل ژنراتور ارسال می‌کند و این قطعه نیز دستور شروع به کار ژنراتور را صادرمی‌کند.

پس از روشن شدن ژنراتور، این قطعه استارتر را خاموش‌می‌کند. از سوی دیگر، هنگامی که سوئیچ خودکار انتقال تصمیم به خاموش کردن دستگاه کند، این درخواست را به برد کنترل دیزل ژنراتور ارسال می‌کند تا ژنراتور خاموش شودبرد دیزل ژنراتور یک قطعه حیاتی است که باید حتما در جلوگیری از خرابی دیزل ژنراتور و موتور برق مورد استفاده‌قراربگیردعملکرد آن مانند یک چراغ راهنمایی و رانندگی‌است که کلیه پارمترهای اساسی از قبیل دمای آب _ دور موتور _فرکانس _ فشار روغن _ ولتاژ  و… را علاوه بر نمایش، کنترل و محافظت‌می‌کند.

برد 7320

بهتر است درباره شرکت دیپسی انگلستان هم بدانید !

شرکت دیپسی الکترونیک (DSE) Deep Sea Electonics ، از سال 1975 اقدام به طراحی، تولید و عرضه انواع بردکنترل‌موتوردیزل، دیزل ژنراتور، و بردهای اتوماتیک ترانسفر سوئیچ و شارژرهای باتری کرده است. کلیه محصولات دیپسی در کارخانه 15.000 متر مربعی این‌شرکت واقع در یورکشایر انگلستان توسط مهندسین متخصص با تجهیزات مدرن با بالاترین کیفیت تولیدمی‌شوند. کلیه محصولات شرکت دیپسی الکترونیک در سراسر جهان از جمله آمریکای شمالی، آسیا، اروپا و خاورمیانه توسط شبکه گسترده ای از کارمندان پشتیبانی می‌شود. شرکت DSE خود را متعهد به ارائه بالاترین خدمات و پشتیبانی می‌داند و بطورمرتب دوره‌های آموزشی درسطح سایت و خارج از سایت را برای همه مشتریان فراهم می‌کند.

ویژگی های دیپسی 7320 :

  • برد دیپسی DSE7320 یک کنترل کننده اتوماتیک است که به صورت اتوماتیک در صورت قطعی برق، ژنراتور را روشن کرده و بعد از مانیتور کردن فرکانس و ولتاژ و تثبیت آنها کلید بار را می‌بندد و این کنترلر مناسب برای طیف گسترده ای از کاربردهای  یک مجموعه ژنراتوری است.
  • این کنترلر دارای قابلیت چنج آور بوده یعنی در صورت قطعی برق شبکه، دیزل ژنراتور را روشن کرده و کلید شبکه را باز می کند و کلید ژنراتور را می‌بندد.
  • با نظارت بر سرعت موتور ، فشار روغن ، دمای خنک کننده ، فرکانس ، ولتاژ ، جریان، توان و سطح سوخت ، کنترلر به صورت کامل موتور و ژنراتور را محافظت می‌کند.
  • با نظارت بر تعداد زیادی از پارامترهای موتور ، ماژول آلارم ها ، خاموش شدن و اطلاعات مربوط به وضعیت موتور را در صفحه LCD نشان می‌دهد .
  • چراغ‌های وضعیت روی برد را روشن کرده، و با کامپیوتر از راه دور و از طریق هشدارهای متنی پیامکی ( نیاز به مودم خارجی ) نمایش می‌دهد.
  • DSE7320همچنین منبع تغذیه اصلی را مانیتور می کند. این کنترلر دارای پورت های USB ، RS232 و RS485 و همچنین ترمینال های اختصاصی DSENet برای گسترش سیستم (برای مثال افزایش تعداد ورودی و خروجی) است.
  • این کنترلر با موتورهای الکترونیکی (CAN) و غیر الکترونیکی دارای مگنتیک پیکاپ  (magnetic pick-up/alternator sensing) سازگار است و تعداد گسترده ای از ورودی ها ، خروجی ها و محافظت گسترده از موتور را ارائه می‌دهد تا سیستم بتواند به راحتی سازگار با نیازهای مورد نیاز کارکند.
  • لیست گسترده ای از ویژگی‌ها شامل افزایش رویداد و نظارت بر عملکرد ، ارتباط از راه دور ، قابلیت پروگرامینگ PLC را دارا می‌باشد.
  • ماژول را می توان با استفاده از نرم افزار DSE Configuration Suite PC به راحتی تنظیم کرد.
  • ویرایش از طریق پنل جلویی برد نیز موجود است.

آیا اطلاعاتی درمورد برد دیپسی 8620 دارید ؟

فروش برد دیپسی 8620

برد دیپسی 8620 (DSE8620) یک کنترلر اتوماتیک با قابلیت شناسایی قطع برق شهر است که مناسب سنکرون کردن یک دیزل گازی یا ژنراتور با شبکه برق است. برد به صورت اتوماتیک در صورت قطع شدن برق دیزل ژنراتور را استارت می کند و به صورت کاملا اتوماتیک انتقال برق از شبکه به دیزل را انجام می دهد(چنج آور).

که در زمان برگشت برق شهر با برق شهر سنکرون شده و دیزل را از مدار خارج می کند که هیچ گونه چشمکی در برق تاسیسات یا ساختمان یا کارخانه خود مشاهده نخواهید کرد.

قابلیت سنکرون کنترلر، یک سنکرون کننده ی اتوماتیک است که دارای سنکروسکوپ داخلی است و در صورت بی برقی باس کلید ژنراتور را روی باس بی برق می بندد.

این کنترل داری خروجی های مستقیم و قابل برنامه ریزی است که می تواند به راحتی به انواع گاورنر ها، ECU و AVR ها متصل شود و آنها را کنترل کند.

یک کنترلر پیشرفته که می تواند رنج وسیعی از دیزل ژنراتور ها را کنترل کند .

در این کنترلر هشدار، خطا و دستور استاپ از طریق نمانیشگر داخلی نمایش داده و می تواند به صورت ریموت یا از طریق پیام کوتاه و یا پرتوکل های ارتباطی کامپیوتر ارسال کند.

ماژول دارای پورت های RS232  و RS458 است و دارای ترمینال های مشخص برای اتصال ماژول های مختلف می باشد.

برد DSE8620 با سیستم CAN  و ECU های امروزی سازگار است.

همچنین می تواند از طریق سنسور پیکاپ سرعت با دیزل ژنراتور های قدیمی متصل شود و این کنترلر دارای مقادیر زیادی ورودی و خروجی و سیستم های حفاظتی برای کنترل انواع دیزل ژنراتور ها است. که می توانید به راحتی هر دیزل ژنراتوری را به وسیله ی این کنترل با برق شهر سنکرون کنید.

این کنترلر یک نرم افزار دارد که به وسیله ی آن می توانید به راحتی آن را پروگرام و همچنین کنترل کنید (Configuration Suite Software)

خرید دیزل ژنراتور دست دوم

دیزل ژنراتور دست دوم، ژنراتوری است که قبلاً توسط یک فرد یا سازمان دیگر استفاده شده‌است و در حال حاضر برای فروش مجدد در دسترس است. این نوع ژنراتورها ممکن است به عنوان محصولات استفاده شده یا دست دوم از سوی فروشندگان ژنراتورها، تولید کنندگان یا تأمین کنندگان مختلف در بازار ژنراتورها عرضه شوند.

دست دوم بودن یک دیزل ژنراتور به معنای استفاده پیشین و وجود کارکرد قبلی در یک محیط خاص است. این می‌تواند به معنای استفاده در صنعت، ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مکان‌های عمومی و غیره باشد.

مزایای دیزل ژنراتورهای دست دوم عبارتند از:

  1. هزینه کمتر: ژنراتورهای دست دوم معمولاً با قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های جدید عرضه می‌شوند. این می‌تواند برای خریدارانی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستند، جذاب باشد.
  2. دسترسی آسانتر: برخی از مدل‌ها و برندها در بازار جدید دیگر قابل تهیه نیستند، اما در بازار دست دوم ممکن است موجود باشند. این به خریداران امکان می‌دهد تا به محصولات قدیمی‌تر و ژنراتورهای خاص دسترسی پیدا کنند.

با این حال، در نظر داشته باشید که دیزل ژنراتورهای دست دوم ممکن است مشکلات و نقص‌هایی داشته باشند که به علت استفاده پیشین و عمر کارکرد قبلی آنها رخ داده‌است. بنابراین، قبل از خرید ژنراتور دست دوم، مهم است که بررسی دقیقی از وضعیت عملکرد، سابقه تعمیرات، سنسورها و سیستم‌های مختلف آن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا انجام مشاوره با کارشناسان ما، میتوانید به وبسایت ماه صنعت انرژی مراجعه نموده و از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید . هدف ما ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

کد خبر: ۲۴۶٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha