۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
آغاز تحویل ۱۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از فردا
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد

آغاز تحویل ۱۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از فردا

عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو گفت: ۱۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو در پارکینگ داریم که فاکتور و وجه آن‌ها از مردم دریافت شده است که از فردا تحویل آن‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، علیمردان عظیمی در حاشیه بازدیدمسئولان سازمان ملی استاندارد از پارکینگ ایران خودرو افزود: بدلیل اینکه براساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودور باید یک و نیم درصد از قیمت این خودروها را برای مجوز شماره گذاری پرداخت میکردیم، مشکلی در این خصوص داشتیم که برطرف شد و از فردا این خودورها تحویل مشتری می‌شوند.

وی ادامه داد:حدود ۱۳ هزار دستگاه خودروی دیگر در پارکینگ داریم که بخاطر تغییرات جدید ایمنی و رفاهی، باید برای آن‌ها قیمت جدید از سوی شورای رقابت اعلام شود که مشخصات این خودروها برای شورای رقابت ارسال شده و ما منتظر مصوبه این شورا هستیم.

عظیمی گفت: خودروهای موجود در پارکینگ‌ها اغلب پلاک شده و در متعلق به مردم است، این تصور که با انباشت این خودروها در پارکینگ می‌توانیم قیمت بالاتری از مشتری دریافت کنیم، اشتباه است، زیرا حتی اگر شورای رقابت بخواهد قیمت را تغییر دهد، مشمول این محصولات نمی‌شود از طرفی، خودورهای موجود فاکتور شده اند و قیمت آن‌ها از قبل مشخص است.

کد خبر: ۲۴۶٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha