۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۲۸ هزار دلار| روند بازار در ماه اکتبر چگونه خواهد بود؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۲۸ هزار دلار| روند بازار در ماه اکتبر چگونه خواهد بود؟

قیمت بیت کوین صبح روز دوشنبه به بالای ۲۸ هزار دلار رسید که بالاترین قیمت این رمزارز طی یک ماه گذشته محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت بیت کوین صبح روز دوشنبه به بالای ۲۸ هزار دلار رسید که بالاترین قیمت این رمزارز طی یک ماه گذشته محسوب می شود.

به گفته کارشناسان بازار رمزارزها، در حال حاضر، مهمترین مقاومت بیت کوین روی ۲۸۵۰۰ دلار قرار دارد که کف قیمت بازار گاوی فصل قبلی محسوب شده و برای ادامه روند صعودی فعلی، بیت کوین می بایست از این قیمت عبور نماید.

همچنین، طی شبانه روز گذشته، قیمت اتریوم نیز به بالای ۱۷۰۰ دلار رسیده و دو رمزارز بزرگ دیگر بازار یعنی بایننس کوین و کاردانو نیز با افزایش ۳.۳ درصدی قیمت روبرو شدند.

رمزارز ماتیک پلی گان نیز با افزایش ۵.۵ درصدی قیمت مواجه شده و البته بیشترین سود بازار متعلق به رمزارز سولانا با ۱۴.۵ درصد افزایش قیمت بوده است.

گفته می شود میزان تقاضا برای بازار رمزارزها از عصر روز یکشنبه هفته جاری رو به افزایش گذشته است. همچنین بیش از ۳۰ هزار معامله خرسی در بازار لیکوئید شده که بالاترین میزان حجم لیکوئیدها متعلق به کاربران صرافی OKX بوده است.

«سامر هاسن» کارشناس بازار رمزارزها معتقد است که در صورت ادامه روند فعلی، ماه اکتبر می تواند ماه خوبی برای گاوهای بازار بوده و می بایست شاهد رونق نسبی در بازار باشیم.

وی همچنین با اشاره به روند تاریخی قیمت ها معتقد است که از سال ۲۰۱۳ به این سو، تنها دو مرتبه شاهد ریزش قیمت بیت کوین در ماه اکتبر بوده ایم و اساسا این ماه یکی از بهترین ماه های بازار رمزارزها طی سال های گذشته به حساب می آید.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha