۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه تکنولوژی و فناوری جیتکس ۲۰۲۳ دبی به همت اتاق بازرگانی زنجان
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد:

اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه تکنولوژی و فناوری جیتکس ۲۰۲۳ دبی به همت اتاق بازرگانی زنجان

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: هیئت  تجاری به نمایشگاه تکنولوژی و فناوری جیتکس (Gitex Global ) ۲۰۲۳ دبی به همت اتاق بازرگانی زنجان اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار بازار،صمد یوسفی اصل روز دوشنبه با بیان اینکه هیئت تجاری به نمایشگاه تکنولوژی و فناوری جیتکس (Gitex Global ) ۲۰۲۳ دبی به همت اتاق بازرگانی زنجان اعزام می شود، گفت: توسعه لبه های اقتصادی مولد بخش خصوصی در صنایع مختلف، بویژه حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات، مستلزم معرفی ظرفیت‌ها و همچنین آشنایی با آخرین دستاوردهای جوامع مختلف در بازارهای جهانی است.

وی افزود: این نکته مهم را نباید فراموش کنیم که تکنولوژی و فناوری با همه پیچیدگی‌هایش به دنبال آسان کردن انجام کار است. بنابراین آموختن و درک زبان این نوآوری‌ها برای حفظ محیط زیست، ارتقای ویژگی‌های زندگی فردی و اجتماعی و توسعه فضای کسب و کار امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تاکید کرد: ویژگی های بالقوه استان زنجان در حوزه IT و الکترونیک بر کسی پوشیده نیست اما برای تحقق هدف تبدیل این خطه به قطب IT و الکترونیک، نیازمند ایده‌پردازی، الگوبرداری، همفکری و تولید برنامه‌های مشترک و هدفمند است. وی در همین راستا ادامه داد اتاق بازرگانی زنجان با اتکا به وظایف ذاتی و همچنین فراهم ساختن زمینه‌های مناسب برای توسعه در حوزه تکنولوژی و فناوری استان، تلاش میکند با اعزام هیات تجاری، در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان که سالانه در کشور امارات متحده عربی برگزار میشود حضوری قوی و مفید داشته باشد.

یوسفی اصل، حضور فعال و موثر بخش خصوصی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را بسیار سودمند دانست و خاطر نشان کرد نمایشگاه جیتکس(Gitex Global ) ۲۰۲۳ دبی بزرگترین رویداد منطقه در حوزه پایداری نوآوری فناوری، خدمات و استراتژی‌های ESG است.

وی این نمایشگاه، که ۲۴ لغایت ۲۸ مهر ۱۴۰۲ با عنوان "پیشبرد اهداف کربن‌زدایی با کمک دیجیتالی‌سازی" برگزار خواهد شد را دروازه ورود به جهان ملموس تکنولوژی توصیف کرد و افزود با دیدن خلاقیت‌های شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، ذهن خود را برای رفع چالش های محلی و جهانی پرورش میدهیم و می‌آموزیم چگونه ویژگی‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

یوسفی اصل در پایان، ضمن تاکید بر اینکه برنامه اعزام هیات تجاری اتاق بازرگانی زنجان به نمایشگاه جیتکس(Gitex Global) ۲۰۲۳ دبی با همکاری سازمان نصر و شرکت‌های فن‌آور برگزار می‌شود، به دیگر ویژگی‌های مهم این نمایشگاه از جمله بهره‌مندی از بزرگ‌ترین فرصت‌های موجود در حوزه اقلیمی، نمایش بهترین نوآوری‌ و فناوری‌ها برای اقدامات اقلیمی، فرصت جهانی سرمایه‌گذاری فناوری سبز، آینده‌ای دیجیتالی و پایدار پیش‌روی کسب وکارها اشاره کرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha