۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
رکورد شکنی چادرملو در ۴ ماهه نخست امسال

رکورد شکنی چادرملو در ۴ ماهه نخست امسال

یزد- شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۴ ماه نخست امسال از فروش محصولات خود ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد که این میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، همچنین فروش شرکت در تیر ماه نیز با افزایش ۳۱ درصدی نسبت به تیر ماه سال قبل به ۴۵۴۱ میلیارد تومان رسید. از این رقم ۳۹۹۵ میلیارد تومان فروش داخلی و ۵۴۵ میلیارد تومان فروش صادراتی بوده است.

نرخ فروش فولاد، گندله و کنسانتره آهن داخلی و همچنین فولاد صادراتی در تیر ماه نسبت به میانگین ۴ ماهه افزایش قابل توجهی داشت.

بر اساس همین گزارش، چادرملو طی مدت ۴ ماهه سال جاری بیش از ۳ میلیون و ۵۹۱ هزارتن کنسانتره سنگ آهن تر، یک میلیون و ۴۹۵ هزار تن گندله آهن، ۶۱۳ هزارو ۳۱۳ تن آهن اسفنجی و ۴۲۰ هزار و ۳۸۸ تن شمش فولادی تولید کرده که تماماً بیش از برنامه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۲ است.

گفتنی است؛ پیش‌بینی می شود با توجه به تعدیل صورت پذیرفته توسط شرکت چادرملو در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱، درصد رشد درآمد حاصل از فروش فراتر از درصد اعلامی یاد شده در مقایسه با دوره مشابه سال قبل باشد و عملاً درصد رشد در شهریور ماه ۱۴۰۲ مورد بازنگری قرار گیرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha