۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
خیام‌نکویی؛ نماینده تام‌الاختیار وزارت جهاد در اجرای آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌ بنیان
از سوی وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد

خیام‌نکویی؛ نماینده تام‌الاختیار وزارت جهاد در اجرای آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌ بنیان

در راستای پیگیری و اجرای آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، معاون وزیر و رئیس سازمان تات از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه معرفی شد.

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت در نامه‌ای به روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، سیدمجتبی خیام‌نکویی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزارت جهادکشاورزی برای پیگیری و اجرای آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین معرفی کرد.

گفتنی است؛ هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، در راستای تعیین شعار آن سال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، پیشنهاد مشترک وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور مبنی بر «آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در بخش کشاورزی و منابع طبیعی» را به تصویب رساند.

آیین‌نامه مذکور با هدف هموار کردن زمینه تحقق کشاورزی دانش‌بنیان و کمک به افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، افزایش بهره‌وری از طریق رسوخ دانش و فناوری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ارتقای توان و تاب‌آوری کشور در تأمین کالاهای اساسی و توسعه زنجیره محصولات فناورانه تهیه و تدوین شده است.

کد خبر: ۲۴۶٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha