۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
۶ هزار تن برنج پرمحصول در مازندران خریداری شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

۶ هزار تن برنج پرمحصول در مازندران خریداری شد

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید شش هزار تن برنج پرمحصول ندا و شیرودی از کشاورزان استان خبر داد.

عباسعلی وفایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پرداخت وجه برنج پرمحصول به صورت هفتگی و پس از تحویل و تائید لیست کشاورزان شالیکار توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی هر شهرستان انجام می شود اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

وفایی نژاد افزود: تاکنون بیش از شش هزارتن برنج پرمحصول ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ پس از ارزیابی توسط کارشناسان خبره محلی و کارشناسان مرکز تحقیقات برنج ، از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

وی ارزش برنج خریداری شده از مراکز طرف قرارداد را تا پایان روز گذشته مبلغ ۲۳۵ میلیارد تومان ذکر کرد و اظهار داشت: تاکنون ۸۰ درصد از این وجه به حساب شالیکوبی داران و تعاونی روستایی استان واریز گردید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول سال گذشته در استان مازندران، تاکنون قرارداد تحویل بیش از ۱۹ هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در بسته بندی های ۱۰ کیلویی با شالیکوبی ها و تعاونی روستایی استان منعقد شد.

وفائی نژاد با اعلام اینکه طرح خرید برنج تولیدی سال گذشته تا اطلاع ثانوی ادامه دارد افزود: در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولید شده در سال ۱۴۰۲ ، این اداره کل آمادگی لازم برای اجرای آن و راه اندازی مراکز خرید در دیگر شهرستان ها را دارد.

کد خبر: ۲۴۶٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha