۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
سهامداران چادرملو عضو سامانه سجام شوند

سهامداران چادرملو عضو سامانه سجام شوند

یزد- سهامداران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای دریافت سود خود باید عضو سامانه سجام شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی با همکاری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به سهامداران پرداخت می شود.

بر این اساس سهامدارانی که تاکنون ثبت نام خود در سامانه سجام را نهایی نکرده‌اند، باید به منظور دریافت سود سهام خود، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام یا تکمیل مشخصات خود در سامانه سجام اقدام کنند.

همچنین به منظور رعایت مفاد ۱۲ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، بدینوسیله برنامه اصلاحیه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهامدارانی که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۲ سهامدار این شرکت بوده اند، برای هر سهم به مبلغ ۸۹۰ ریال به شرح ذیل اعلام می شود:

الف. سهامداران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردان ها:

برای تسهیل امور سهامداران، سود سهام سهامداران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردان‌ها (سجامی) توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام، در تاریخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۲ از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود.

سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکردند از تاریخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۲ و مراجعه حضوری به تمامی شعب بانک سپه پرداخت می شود.

سود سهامداران صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردان ها که در سامانه سجام ثبت نام نکردند از تاریخ ۲۱/۶/۱۴۰۲ با ارائه درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به شخص حقوقی پرداخت می شود.

ب. سهامداران حقوقی:

سود سهامداران حقوقی شرکت حداکثر ظرف مهلت قانونی در ماده ۲۴۰ اصلاحیه قانون تجارت و اساسنامه شرکت از طریق سامانه سجام پرداخت می شود.

کد خبر: ۲۴۶٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha