۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
مسابقات ملی بتن در گرگان به کار خود پایان داد
با رقابت ۳۰۰ دانشجو؛

مسابقات ملی بتن در گرگان به کار خود پایان داد

گرگان- بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن که از چهارم مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آغاز شده بود، پس از رقابت سه روزه ۳۰۰ دانشجو به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن که با حضور ۳۰۰ شرکت کننده در قالب ۲۳۰ تیم از ۲۵ استان کشور در ۱۱ محور آغاز شده بود، شامگاه پنجشنبه به کار خود پایان داد.

بتن سبک، اسلامپ معین، بتن پرمقاومت، تیر سبک خمشی، بشقاب پرنده بتنی، پایان‌نامه و رساله‌های برتر، چالش‌ها و راه‌حل‌های بتنی، سازه محافظ تخم‌مرغ، هنر- خلاقیت و دست‌سازهای بتنی، طراحی نما با ابتکارات بتنی (ضلع ورودی ساختمان) و نیز مدل‌سازی سازه بتنی (طراحی سازه بیمارستان در مناطق زلزله‌خیز) محورهای اصلی مسابقه است.

کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه دستاوردهای بتنی، مدیریت استاندارد ملی و بتن و همچنین ایده‌های بتنی با چاپگرهای سه بعدی بخش‌های جانبی مسابقه در نظر گرفته شده بود.

بتن بازیافتی، مبلمان شهری، سقف‌های بتنی، روسازی‌های بتنی، ساختمان‌های سبک، بتن سبز و محیط زیست، مدیریت هزینه و ساخت، کف‌پوش‌ها و جداول بتنی، بتن‌های خود ترمیم شونده، بتن و ساخت و سازهای هوشمند و نیز فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان هم محورهای بخش ایده‌آرا این مسابقه ملی بود.

کد خبر: ۲۴۶٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha