۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
۷۰۰۰ نفر عضو انجمن بتن کشور| هدف ارتقاء وضعیت سازه‌های بتنی است
رئیس هیئت مدیره انجمن بتن کشور خبرداد؛

۷۰۰۰ نفر عضو انجمن بتن کشور| هدف ارتقاء وضعیت سازه‌های بتنی است

گرگان- رئیس هیئت مدیره انجمن بتن کشور گفت: انجمن بتن کشور دو دهه قبل فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون هفت هزار عضو دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد شِکرچی‌زاده عصر پنج شنبه در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: انجمن بتن کشور دو دهه قبل فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون هفت هزار عضو دارد.

رئیس هیئت مدیره انجمن بتن کشور با بیان این که هدف این انجمن در واقع ارتقای کیفی و بهبود وضعیت بتن کشور است، ادامه داد: پس از تاسیس این انجمن، برگزاری مسابقات و ایجاد فضای رقابتی میان تولیدکنندگان مورد توجه هیات موسس و هیات مدیره بود.

وی بیان کرد: پیش‌تر برترین‌های مسابقات ملی در قالب تیم‌های ملی به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شدند که شاید دست خالی برمی‌گشتند، اما کسب تجربه بیشتر از مدال و مقام برای ما ارزشمند بود.

شکرچی زاده گفت: به علت برخی مشکلات برون مرزی و بین‌المللی چندین دوره است که برترین‌ها به مسابقات خارج از کشور اعزام نمی‌شوند اما همان تجربیات از مسابقات بین‌المللی در گذشته باعث شده تا بسیاری از همان گروه‌های ایرانی در قالب شرکت‌های تولیدی مربوطه فضای رقابتی محصولات خود را در جهان داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره انجمن بتن کشور با تأکید بر ایجاد شبکه‌سازی طرح‌ها و ایده‌های همتراز، اضافه کرد: پس از گسترش فضای رقابتی در دانشگاه‌ها به سمت شرکت‌های حقوقی رفتیم و آن ها هم با جدیدترین محصولات بتنی آشنا شدند.

کد خبر: ۲۴۶٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha