۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
بایننس از تعطیلی کامل فعالیت های خود در روسیه خبر داد
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

بایننس از تعطیلی کامل فعالیت های خود در روسیه خبر داد

شرکت بایننس از تصمیم خود برای فروش شعبه روسیه این صرافی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت بایننس از تصمیم خود برای فروش شعبه روسیه این صرافی خبر داد.

بایننس با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که تمامی فعالیت های خود در روسیه را به پایان رسانده و شعبه روسیه خود را به صرافی CommEX خواهد فروخت. بایننس هنوز هیچ گونه جزئیاتی از این معامله خود با CommEX منتشر نکرده است. با اینحال، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان اعلام کرده که تمامی فعالیت های تجاری خود در روسیه را به پایان خواهد رساند و هدف از فروش شعبه روسیه خود به صرافی مذکور را غیر مالی و خارج از معادلات سودزایی دانسته است.

«نوآح پرلمن» مدیر بخش اجرایی بایننس در توضیح اقدام اخیر این صرافی توضیح داد: از آنجاکه نگاه ما به آینده است؛ به این نتیجه رسیده ایم که ادامه فعالیت در روسیه با استراتژی بایننس همخوانی ندارد.

این صرافی بزرگ رمزارزی همچنین اعلام کرده است که رمزارزهای شهروندان روسیه در این صرافی در امنیت کامل به سر برده و آنها می توانند رمزارزهای خود را به هر صرافی یا کیف پول مد نظر خود انتقال دهند.

گفته می شود کاربران روسی بایننس یک سال فرصت دارند تا نسبت به انتقال دارایی های خود از این صرافی به حساب دیگر اقدام نمایند. به گفته بایننس، صرافی تازه تاسیس CommEX یک صرافی متمرکز بوده که از روز سه شنبه هفته جاری مبادلات رمزارزی خود را آغاز نموده است.

لازم به ذکر است، در پی بروز جنگ در اوکراین، بسیاری از شرکت های غربی به حضور و فعالیت خود در روسیه پایان داده اند. دولت های غربی همچنین مسکو را متهم می کنند که با استفاده از رمزارزها، نسبت به تامین هزینه های جنگ و همچنین مبادلات تجاری با کشورهای دیگر اقدام می کند.

کد خبر: ۲۴۵٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha