۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کلنگ شهرک ۹۲۸ واحدی شهید سلیمانی شاهرود بر زمین خورد
فرماندار شاهرود در گفتگو با بازار:

کلنگ شهرک ۹۲۸ واحدی شهید سلیمانی شاهرود بر زمین خورد

شاهرود- جلالی، فرماندار شاهرود از کلنگ زنی مجموعه شهرک مسکونی شهید سلیمانی این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع خبر داد و گفت: ۹۲۸ واحد مسکونی در این مجموعه ساخته می شود.

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه پروژه شهرک مسکونی ۹۲۸ واحدی شهید سلیمانی شهرستان شاهرود امروز با حضور مسئولان و نماینده شاهرود و میامی در مجلس کلنگ زنی شد، ابراز کرد: این یکی از بزرگترین طرح های مسکن شرق استان سمنان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ۹۲۸ واحد مسکونی ساخته می شود، ابراز کرد: واحد های مسکونی این پروژه بین ۷۵ الی ۸۵ متری خواهند بود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این طرح در ۵۳ بلوک ساخته خواهد شد، تاکید داشت: ۴۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین برای اجرای این شهرک مسکونی در شهرستان شاهرود اختصاص یافته است.

جلالی با بیان اینکه مجری و کارگزار این طرح قرارگاه امام حسن(ع) است، تاکید داشت: این شهرک مسکونی دارای سه فاز خواهد بود که هر سه فاز مسکونی و به صورت چهار طبقه روی پیلوت ساخته و تحویل مردم می شود.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح ۱۲ بلوک، فاز دوم ۱۳ و فاز سوم ۲۸ بلوک مسکونی خواهد بود، ابراز کرد: در فاز اول ۳۸۴ واحد مسکونی، در فاز دوم ۲۰۸ واحد مسکونی و در فاز سوم ۳۳۶ واحد مسکونی احداث می شود.

کد خبر: ۲۴۵٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha