۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
فرهنگ سازی عامل مهم در مدیریت مصرف آب
مدیرعامل آبفای استان تهران عنوان کرد

فرهنگ سازی عامل مهم در مدیریت مصرف آب

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: تمامی مسئولان صنعت آب و فاضلاب باید از هم اکنون استفاده صحیح از آب را در محدوده خدماتی شرکت‌های زیرپوشش، فرهنگ سازی کنند تا بحران کم آبی مدیریت شود.

به گزارش بازارا، بیست و چهارمین جلسه قرارگاه مدیریت تنش آبی با حضور مدیرعامل آبفای استان تهران، مدیران عامل شرکت‌های مناطق و اقماری، معاونین و مدیران ستادی استان به میزبانی شرکت آبفای منطقه ۵ شهر تهران برگزار شد.

در این نشست اردکانی مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه باید با فرهنگ‌سازی، راهکارهای مقابله با خشکسالی، در دستور کار قرار گیرد، گفت: فرهنگ سازی و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های آبی برای مقابله با خشکسالی و صرفه جویی در مصرف آب امری ضروری است که در این راستا تمامی شرکت‌های زیرمجموعه آب و فاضلاب استان تهران با تلاش و جدیت هر چه بیشتر باید در اجرای فعالیت‌های عمرانی و اجرایی کوشا باشند.

اردکانی با اشاره به خشکسالی و شرایط کم آبی حاکم در کشور افزود: تمامی مسئولان صنعت آب و فاضلاب باید از هم اکنون استفاده صحیح از آب را در محدوده خدماتی شرکت‌های زیرپوشش، فرهنگ سازی کنند تا بحران کم آبی مدیریت شود.

در ادامه این نشست مهندس کارگری مدیرعامل آبفای منطقه ۵ شهر تهران، خلاصه گزارش عملکرد و نمودارهایی از وضعیت منابع آبی در محدوده خدماتی شرکت، طرح‌ها و برنامه‌های آتی این شرکت در خصوص تامین آب شرب مناطق زیرپوشش را ارائه نموده و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵ با اجرای عملیات و طرح‌های مورد نظر برای مدیریت وضعیت منابع آب، فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای را برای تامین پایدار آب شرب در سطح منطقه به انجام رسانده است.

مدیرعامل آبفای منطقه ۵ شهر تهران از عملکرد و آخرین وضعیت تامین و توزیع آب آشامیدنی و برنامه‌های حوزه معاونت‌های بهره برداری و توسعه آب، فاضلاب، درآمد و امورمشترکین و روابط عمومی و همیاران آب ارائه نمود.

این گزارش حاکی است این نشست با هدف بررسی عملکرد، مسائل و مشکلات، وضعیت تامین وتوزیع آب شرب در مناطق مختلف استان تهران برگزار و مصوبات جلسات قبلی قرارگاه آب و همچنین مشکلات مربوط به تامین و توزیع آب شرب شهروندان و مشترکین در استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این نشست تمامی حاضرین از رهنمودها و گزارش‌های مهندس اردکانی مدیرعامل آبفای استان تهران در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های عملیاتی در دست احداث بهره‌مند شده و آمادگی خود را برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها جهت گذر از بحران کم آبی اعلام کردند.

کد خبر: ۲۴۵٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • م.د IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      خدا ازت نگذره