تحویل آنی کارت بلیت دانش‌آموزی و دانشجویی| تخفیف ۵۰ درصدی به ثبت‌نام کنندگان در مهر
معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد

تحویل آنی کارت بلیت دانش‌آموزی و دانشجویی| تخفیف ۵۰ درصدی به ثبت‌نام کنندگان در مهر

معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از واگذاری آنی کارت بلیت دانش‌آموزی و دانشجویی در مهر خبر داد.

به گزارش بازار، فرود لطفی معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: با هدف طرح استقبال از مهر و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، کارت بلیت دانش‌آموزان و دانشجویانی که در مهرماه ثبت درخواست کنند به‌صورت آنی صادر می‌شود. تحویل آنی کارت بلیت دانش‌آموزی و دانشجویی در مهر

لطفی افزود: این کارت‌ها دارای ۵۰ درصد تخفیف است و با پرداخت ۱۵۰ هزار تومان کارت بلیت ۳۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود.

وی در خصوص مراحل ثبت درخواست و دریافت این کارت‌ها گفت: دانش آموزان و یا دانشجویانی که در یکی از مراکز آموزشی شهر تهران مشغول به تحصیل هستند می‌توانند با در درست داشتن مدارک مورد نیاز (یک قطعه عکس، کارت ملی یا شناسنامه و کارت یا گواهی اشتغال به تحصیل در شهر تهران) به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند و به‌محض ثبت‌نام نهایی در این دفاتر، به ایستگاه صادقیه بروند و کارت خود را تحویل بگیرند.

معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص سایر اقدامات انجام شده در حوزه بلیت مترو با هدف طرح استقبال از مهر گفت: هماهنگی با پیمانکار فروش بلیت برای سرویس دوره‌ای تجهیزات مرتبط با بخش فروش بلیت انجام شده است. هماهنگی با پیمانکار مربوطه برای آراستگی متصدیان، نظافت گیشه‌های فروش بلیت و افزایش تعامل با پیمانکاران سامانه فروش و پذیرش بلیت برای تسریع در رفع خرابی‌های احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

وی این را هم گفت که برنامه‌ریزی برای حضور نیروی کشیک به منظور پیگیری و رفع مشکلات احتمالی مرتبط با شبکه و تجهیزات فروش بلیت و برنامه‌ریزی برای انجام بازدیدهای فوق‌العاده به منظور پایش سطح خدمات ارائه شده از دیگر اقداماتی است که با هدف طرح استقبال از مهر انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۴۵٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha