۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
فروش جرثقیل در اصفهان

فروش جرثقیل در اصفهان

جرثقیل یکی از ابزار ضروری و لازم برای ساخت و ساز، بازسازی و نوسازی، تخریب و ... است و خرید جرثقیل نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی است.

فروش جرثقیل در اصفهان

جرثقیل یکی از ابزار ضروری و لازم برای ساخت و ساز، بازسازی و نوسازی، تخریب و ... است و خرید جرثقیل نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی است چراکه درصورتی که این امر به خوبی صورت نگیرد جان و مال افراد را به خطر خواهد انداخت. برای فروش جرثقیل در اصفهان در این مقاله به معرفی چند مورد از شرکت های معتبر خواهیم پرداخت:

۱) شرکت شاهین سازه: شاهین سازه یکی از شرکت های معتبر با سابقه و با تجربه در زمینه طراحی و فروش جرثقیل در اصفهان، تهران، مشهد، تبریز، شیراز و سراسر ایران است و شما عزیزان می توانید برای خرید انواع جرثقیل و لوازم جانبی جرثقیل ازتمام نقاط ایران با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا نیروهای متخصص و مجرب به بهترین صورت شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس:

۰۹۱۲۷۷۸۸۴۸۷

۰۹۱۲۱۴۳۸۷۴۲

۰۲۱۶۵۹۶۰۰۶۷

وبسایت: https://shahin-sazeh.ir

آدرس دفتر: اتوبان تهران – ساوه، خروجی شهریار، شهرک الورد، خیابان کشاورز، شرکت شاهین سازه

۲) شرکت شرکت تجهیزات گستر نواندیش ایرسا: این شرکت در زمینه طراحی، نصب و ساخت جرثقیل های سقفی فعالیت می کند و برای فروش جرثقیل در اصفهان یکی از شرکت های مناسب است.

شماره تماس:

۰۳۱۳۷۷۷۱۰۳۸

وبسایت: www.tgni.ir

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان جانبازان، شهرک ولیعصر، خیابان عرفان، فرعی هفتم، پلاک ۴۰۷، طبقه همکف

فروش جرثقیل در اصفهان

 

۳) جرثقیل مسعود: این شرکت دارنده جرثقیل از ۱ تن تا ۳۰ تن است و برای فروش جرثقیل در اصفهان گزینه مناسبی می باشد.

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۱۹۰۹۱۳

آدرس دفتر: اصفهان، اصفهان - خیابان امام خمینی - چهار راه امام رضا

به طور کلی خرید و فروش جرثقیل یکی از موضوعات حائز اهمیت است و نیازمند توجه فراوان است. شرکت شاهین سازه با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه ی طراحی و ساخت انوع یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های طراحی و فروش انواع جرثقیل ها مانند جرثقیل کارگاهی بوده و همواره به بهترین  کیفیت و با کمترین قیمت به مشتریان عزیز خدمات رسانی کرده است و اگر نیاز به خرید، حمل و نقل و یا اجاره جرثقیل دارید، شاهین سازه آماده انجام خدمات می باشد.

شاهین سازه علاوه بر طراحی و ساخت جرثقیل و لوازم جانبی مورد نیاز شما آماده ی یک مشاوره ی خوب و کارآمد توسط افراد متخصص و مجرب است به شما مشتریان عزیز می باشد. شاهین سازه در نظر دارد با رعایت کامل ایمنی با کیفیت بالا و در زمان مشخص نیاز شما را برآورده کرده و تمام تلاشش را در جهت حفظ رضایت شما مشتریان عزیز انجام دهد و م یتوانید با کارشناسان ما در شاهین سازه تماس بگیرید.

 از دیگر خدمات شاهین سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره و طراحی
  • ساخت انواع جرثقیل (دروازه ای، سالنی، بازویی، نیم دروازه ای، سقفی، کارگاهی، برقی، بکسلی) و لوازم جانبی جرثقیل در ظرفیت های مختلف)
  • نصب و راه اندازی در محل مورد نظر مشتری
  • خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی
  • تهیه و تامین خطوط برق رسانی (شین، کابل ریلی، بکسلی و کابل جمع کن)
  • طراحی و ساخت انواع وینچ های بالابر و کشنده (برقی، دستی، زنجیری و بکسلی)
  • فروش و اجاره انواع جرثقیل در اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و سراسر ایران

به طور کلی می توانیم بگوییم فروش جرثقیل در اصفهان و یا سراسر کشور موضوع بسیار مهمی است که هم در کیفیت کار و هم در ایمنی و سلامت افراد تاثیر بسیار زیادی دارد و شما عزیزان می توانید برای خرید جرثقیل و اجاره انواع جرثقیل ۳ تن، ۷ تن، ۲۰ تن، ۳۰ تن، ۵۰ تن و ۱۰۰ تن در اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، تهران و سراسر کشور می توانید به سایت شاهین سازه مراجعه کرده و با شماره های موجود در سایت تماس گیرید تا کارشناسان به بهترین صورت شما را راهنمایی کنند.

کد خبر: ۲۴۵٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha