۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
تحولات بازار متانول چین

تحولات بازار متانول چین

بازار متانول وارداتی چین در اول هفته افزایش یافت اما در اخر هفته با کاهش روبرو شد. احساسات بازار در بحبوحه سودهای بازار آتی، همراه با راه اندازی واحد MTO ساحلی که بسیار مورد انتظار بود، صعودی بود.

به گزارش بازار، بازار متانول وارداتی چین در نیمه اول هفته افزایش یافت اما در اواخر هفته با کاهش روبرو شد. احساسات بازار در بحبوحه سودهای بازار آتی، همراه با راه اندازی مجدد واحد MTO ساحلی که بسیار مورد انتظار بود، صعودی بود.

احساسات قوی نشانه‌های خرید CFR چین را تقویت کرد، اما خریداران فقط بر خرید محموله‌های ورود سریع تمرکز کردند و حجم تقاضا نسبتاً کم بود. در نیمه دوم هفته، پیشنهادهای ثابت بیشتری نشان داده شد زیرا خریداران فرصت های بهتری را با قیمت های پایین تر دیدند.

شکافی بین پیشنهاد خرید و پیشنهاد فروش باقی ماند که منجر به معاملات محدود شد. بر اساس FOB چین، پیشنهادات و نشانه های فروش ۳۰۰-۳۱۰ دلار در هر تن بود، با حجم کمی معامله برای یک مقصد جنوب شرقی آسیا منعقد شد.

در بازار داخلی، قیمت‌های اکستنک ساحلی پس از افزایش اولیه کاهش یافت. محموله ها با پرمیوم قوی نسبت به بازار آتی معامله می شدند. احساسات تجاری در قیمت های پایین تر بهتر بود، در حالی که موجودی در شرق چین بیشتر افزایش یافت. بازار داخلی در اوایل هفته تحت تاثیر بازار آتی قوی قرار گرفت.

برخی از اصلاحات در اواخر هفته مشاهده شد، زیرا تولیدکنندگان قبل از جشنواره میانه پاییز و تعطیلات روز ملی چین در ۲۹ سپتامبر تا ۶ اکتبر شروع به کاهش ذخیره سازی کردند.

کد خبر: ۲۴۵٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha