۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
چه مقدار سرمایه برای شروع بیزنس آمازون لازم است؟

چه مقدار سرمایه برای شروع بیزنس آمازون لازم است؟

هر کسب و کار جدی نیاز به سرمایه‌گذاری مالی اولیه، زمان و انرژی برای شروع دارد.

به گزارش بازار، هر کسب و کار جدی نیاز به سرمایه‌گذاری مالی اولیه، زمان و انرژی برای شروع دارد. با این حال، فروش در آمازون به هزینه شروع کمتری نسبت به انواع دیگر کسب‌وکارها نیاز دارد. اکثر فروشندگان جدید حدوداً ۲٬۵۰۰ تا ۵٬۰۰۰ دلار برای شروع فروش در آمازون هزینه می‌کنند - از جمله هزینه‌های محصول، هزینه‌های آمازون و سرمایه‌گذاری‌های اولیه ضروری دیگر.

با این حال، بسیاری از فروشندگان آمازون با ۵۰۰ دلار یا کمتر شروع می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بیش از پنج رقم یا بیشتر برای کسب‌وکار جدید خود سرمایه‌گذاری می‌کنند - هر دو حداکثر قابلیت رسیدن به موفقیت در آمازون را دارند.

چقدرسرمایه برای شروع بیزینس آمازون لازم است؟

  • ۱۸٪ با سرمایه ۵۰۰ دلار یا کمتر شروع کردند.
  • ۱۰٪ با سرمایه بین ۵۰۱ دلار و ۱,۰۰۰ دلار شروع کردند.
  • ۱۲٪ با سرمایه بین ۱,۰۰۱ دلار و ۲,۵۰۰ دلار شروع کردند.
  • ۱۸٪ با سرمایه بین ۲,۵۰۰ دلار و ۵,۰۰۰ دلار شروع کردند.
  • ۲۲٪ با سرمایه بالای ۱۰,۰۰۰ دلار شروع کردند.

بنابراین می‌توانیم ببینیم که ۴۰٪ از کسب‌وکارهای FBA آمازون با بودجه ۱,۰۰۰ دلار یا کمتر با موفقیت راه‌اندازی شده‌اند!

چه مقدار سرمایه برای شروع بیزنس آمازون لازم است؟

اگر بودجه شما ۵۰۰ دلار یا کمتر است:

با بودجه‌ای به اندازه ۵۰۰ دلار (یا کمتر)، گزینه‌های شما محدود هستند. اگرچه شما می‌توانید با موفقیت محصولات چند دسته مانند زیبایی، باغ، آشپزخانه و تنها و محصولات دفتری و اداری را با خرید از علی بابا به دست آورید، اما فروش‌های اولیه ممکن است چالش‌برانگیز باشند. در مجموع یکی از بهترین راه های کسب درآمد از آمازون با بودجه کم خرید از علی بابا و فروش در آمازون است.

راه‌اندازی محصولات جدید نیاز به بودجه تبلیغاتی دارد تا نظرات اولیه را جلب و رتبه‌بندی آگاهانه را شروع کند. همچنین نمی‌توانید هزینه ثبت علامت تجاری برند خود را متحمل شوید.

با این حال، می‌توانید با برنامه‌ریزی درست با موفقیت پیش بروید. با دقت تحقیق کنید و سعی کنید محصولاتی با مارجین سود قابل توجه پیدا کنید. همچنین نیاز به اجرای کمپین‌ها، تخفیف و تبلیغات برای افزایش فروش دارید، بنابراین به یاد داشته باشید که این مسائل را در نظر بگیرید. در نهایت، سعی کنید کوچی پیدا کنید که به شما در سرمایه‌گذاری هوشمندانه کمک کند و مطمئن شود که از هر دلار به بهترین شکل استفاده می‌شود.

اگر بودجه شما ۱۰,۰۰۰ دلار یا بیشتر باشد:

بهترین راهکار برای برندهایی که با بودجه بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار شروع می‌کنند، فروش با برچسب خصوصی است. شما باید ایده‌های محصول منحصر به فرد خود را طراحی کنید، آن‌ها را توسط کارخانه‌ها تولید کنید و با مارجین سود قابل توجهی در داخل ایالات متحده بفروشید. علاوه بر این، کنترل تولید محصولات، خود به شما اجازه می‌دهد که برند خود را ثبت علامت تجاری کنید و در تبلیغات آگاهانه شوید.

همچنین می‌توانید به چندین سرویس پریمیوم آمازون مانند تبلیغات، شفافیت، مالکیت معنوی پیوست و محصولات خود را از نقض حقوق مالکیت معنوی محافظت کنید و در عین حال دیده‌شدن برند خود را افزایش دهید.

بودجه بزرگ به شما گزینه‌های تقریباً نامحدودی می‌دهد. می‌توانید تصمیم بگیرید که در تولید سرمایه‌گذاری کنید، چندین ایده محصول را راه‌اندازی کنید، با کمپین‌های تبلیغات آمازون پرتوان‌تری پیش بروید و به سرعت در حوزه خود غلبه کنید!

آیا فروشندگانی که سرمایه بیشتری برای فروش در آمازون دارند، موفق‌تر هستند؟

صرف کردن بیشتر پول برای شروع کسب‌وکار آمازون همیشه به معنای موفقیت بیشتر برای فروشنده نیست. اغلب فروشندگانی که با پول کمتر شروع کردند، به نسبت سریع‌تر موفقیت یافته‌اند و بیشتر از کسانی که با پول بیشتر شروع کردند، دوام آورده‌اند.

چه مقدار سرمایه برای شروع بیزنس آمازون لازم است؟

حداقل سرمایه برای شروع فروش در آمازون چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال باید به انواع هزینه ها برای شروع فروش در آمازون نگاه انداخت.

هزینه‌ ی باز کردن اکانت فروشنده در آمازون

اولین مورد این است که واقعاً هزینه فروش در آمازون هر ماه چقدر است؟ برای ساخت اکانت فروشنده در آمازون ۲ راه در اختیار دارید. گزینه اول حساب فردی است که رایگان است، هیچ هزینه ماهیانه‌ای نمی‌پردازید، یا حساب حرفه‌ای که هر ماه ۳۹.۹۹ دلار هزینه دارد.

برای گزینه رایگان، هر ماه به آن‌ها هیچ پولی پرداخت نمی‌کنید، اما هر بار که فروشی داشته باشید به آن‌ها مبلغی پرداخت می‌کنید و این مبلغ ۹۹ سنت برای هر فروش است. با حساب حرفه‌ای که ۳۹.۹۹ دلار هزینه دارد، شما هر بار که فروش داشته باشید هیچ هزینه ای نمی‌پردازید. بنابراین اگرقصد دارید بیشتر از ۴۰ محصول یا سفارش در ماه بفروشید، بهتر است حساب حرفه‌ای را بگیرید.

هزینه ی نمونه‌ های محصول

برای راه‌اندازی یک محصول جدید، شما نیاز دارید تا نمونه‌ها را برای تست سفارش دهید. هزینه نمونه‌ها بیشتر است زیرا به صورت تکی ارسال می‌شوند. یک بودجه ۵۰۰ دلاری برای چندین نمونه محصول نیاز است که اگر می‌خواهید چندین ایده را امتحان کنید، نیاز به پول بیشتری خواهید داشت.

چه مقدار سرمایه برای شروع بیزنس آمازون لازم است؟

هزینه‌های ارسال و حمل و نقل

هزینه‌های ارسال محصول تا رسیدن به انبار متغیر هستند و به ایده محصول شما بستگی دارند. محصولات کوچک مانند دستبندها یا لیوان‌های کاغذی هزینه کمتری نسبت به محصولاتی مانند کیف‌ها یا دستگاه‌های الکترونیکی دارند. به طور کلی، باید هدف خود را کاهش هزینه تولید و افزایش قیمت فروش تعیین کنید. شما می‌توانید با سفارش‌های حجم بالا و یافتن کانال‌های کارآمد هزینه‌ای برای ارسال محصولات تولیدی به انبارهای آمازون کاهش دهید.

 برای حفظ کیفیت محصول، ممکن است هزینه‌های بسته‌بندی و بازرسی را به همراه هزینه‌های واردات، گمرک و سایر مالیات‌ها اضافه کنید. هزینه ی ۴ دلاری برای هر واحد محصولات کوچک کمترین هزینه است. بیشتر محصولات متوسط هزینه‌هایی در حد ۸-۱۲ دلار برای هر واحد دارند.

هزینه خرید کد UPC

UPC به معنای کد محصول منحصر به فرد است که به تمام محصولات موجود در بازار آمازون اختصاص داده می‌شود تا سیستم بتواند بین محصولات مشابه (یا مشابه) تفاوت قائل شود. کدهای UPC را می‌توانید از وب‌سایت GS۱ تهیه کنید. به تازگی، آمازون از تمام فروشندگان می‌خواهد که کدهای UPC را در بازار آمازون استفاده کنند و ممکن است محصولات را بدون این کد لیست نکند.

هزینه‌های کدهای UPC به تعدادی که می‌خواهید خریداری کنید بستگی دارد. قیمت با تعداد محصولاتی که می‌خواهید کدهای مرتبط خود را به آنها اختصاص دهید تغییر می‌کند. همچنین هزینه‌های تجدید نظر سالانه برای خرید کدهای UPC بیشتر از ۱۰ نیز معتبر هستند:

  • هزینه اولیه برای یک کد UPC تکی ۳۰ دلار است، بدون هزینه تجدید نظر سالانه
  • هزینه اولیه برای ۱۰ کد UPC ۲۵۰ دلار است، با هزینه تجدید نظر سالانه ۵۰ دلار
  • هزینه اولیه برای ۱۰۰ کد UPC ۷۵۰ دلار است، با هزینه تجدید نظر سالانه ۱۵۰ دلار

اگرچه ممکن است به صورت همزمان ده محصول را عرضه نکنید، اما خرید بسته ده کد و ذخیره کدهای اضافی برای استفاده در آینده مشکلی ندارد. به نظر میرسد بودجه ۲۵۰ دلاری نیز برای این کار باید در نظر گرفته شود.

هزینههای آمازون

هزینه‌های راه‌اندازی آمازون FBA شامل هزینه‌های مختلفی مانند هزینه‌های انبار داری موجودی، انجام خدمات، هزینه‌های سفارشات غیربرنامه‌ریزی، هزینه‌های پردازش مرجوعی ها و غیره می‌شود.

با این حال، بسیاری از این هزینه‌ها به عنوان یک درصد از فروش محاسبه می‌شوند و نیازی به هزینه اولیه ندارند. به عنوان مثال، لیست‌کردن محصول در آمازون رایگان است و ایجاد حساب کسب‌وکار آمازون نیز. هزینه‌های ارجاع به عنوان یک درصد از قیمت کل فروش محصول محاسبه می‌شوند.

بودجه واقعی برای شروع کسب و کار آمازون چقدر است؟

از آنجا که ممکن است بتوایند فروش درآمازون را با بودجه کمتر از ۵۰۰ دلار آغاز کنید، اما در پاسخ به این سوال که "هزینه فروش در آمازون چقدر است"، علاوه بر هزینه های ضروری که در بالا به آنها اشاره شد، برخی از حوزه‌هایی که برای آنها بودجه‌ نیاز دارید در زیر آمده‌اند.

هزینه‌های تبلیغاتی

برای کمک به موفقیت در اجرای محصول در آمازون، شما نیاز دارید تا از تبلیغات PPC آمازون برای اولین فروش‌های خود استفاده کنید. از آنجا که محصول به تازگی ارائه شده است، مشتریان قادر به پیدا کردن محصول شما نخواهند بود زیرا احتمالاً در یکی از آخرین صفحات نتایج جستجو قرار دارد.

تبلیغ محصول به شما کمک می‌کند تا محصول خود را در صفحه اول نتایج جستجوی آمازون قرار دهید. این استراتژی می‌تواند به سرعت فروش شما را بهبود ببخشد. بودجه تبلیغات را ۱۰ دلار در روز به مدت ۳۰ روزدر نظر میگیریم به عبارتی ماهیانه ۳۰۰ دلار برای تبلیغات اختصاص دهید.

چه مقدار سرمایه برای شروع بیزنس آمازون لازم است؟

شما قطعاً باید تا حدی تبلیغ کنید تا ترافیک به محصول شما بیاید. فقط قرار دادن آن در آمازون به معنای فوری دیده شدن توسط مردم برای شروع فروش نیست. اگر برای تبلیغات واقعاً هیچ منبعی ندارید، می‌توانید با استفاده از دوستان، خانواده و شبکه اجتماعی‌تان شروع کنید.

 می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مطلبی را منتشر کنید، برای مثال در فیسبوک یا توییتر یا پینترست یا اینستاگرام، در مورد کسب‌وکار جدید و محصول خود صحبت کنید و سعی کنید تا حداکثر تعداد افرادی که آن را لایک و به اشتراک گذاشتند، برای به دست آوردن نمایانی و ترافیک بیرون بروید. این کار ممکن است محصول شما را در حالتی قرار دهد که فروخته شود.

هزینه عکس‌های محصول

یک مرحله بسیار مهم قبل از اجرای تبلیغات اطمینان حاصل کنید که لیست محصول شما به طور کامل بهینه‌سازی شده است. اگر تصاویر محصول شما ضعیف باشند یا اطلاعاتی از دست بدهید، تبلیغات شما به فروش تبدیل نمی‌شود - که موجب از دست دادن پول می‌شود.

همانطور که اشاره شد این هزینه جزو هزینه های ضروری نیست مخصوصا با گوشی‌های هوشمند که تصاویر شگفت‌انگیزی می‌گیرند، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که تصاویر خوبی نداشته باشید. بنابراین اگر نمی‌خواهید برای یک عکاس حرفه‌ای پرداخت کنید، گوشی هوشمند خود را بگیرید، آن را در یک منطقه روشن قرار دهید و عکس‌ها را بگیرید و تلاش کنید تا بهترین شکل ممکن را داشته باشید.

 اما اگر می‌خواهید عکس‌ها و محصولات خود را به نمایش بگذارید، می‌توانید عکاس حرفه‌ای استخدام کنید. آن‌ها هزینه‌ای مابین ۳۰ تا ۵۰ دلار برای هر عکس دارند، بنابراین باید در نظر داشته باشید که چند عکس می‌خواهید که آن‌ها کار کنند؟

در آمازون، می‌توانید تا نه عکس در صفحه‌ی خود داشته باشید، بنابراین ممکن است برای هر عکس تا ۵۰ دلار پرداخت کنید، بنابراین شاید حدود ۴۵۰ دلار برای بسته‌ی کامل عکس پرداخت کنید، اما باید داشته باشید که نیازی نیست این کار را بکنید.

 تصویر اصلی محصول شما مهم‌ترین چیز است، بنابراین اگر با بودجه محدودی شروع می کنید، یک عکس اصلی از محصول خود را توسط یک عکاس حرفه‌ای بگیرید، فقط یکی از آن‌ها را برای عکس اصلی خود استفاده کنید. بعد می‌توانید شروع کنید تا عکس‌های دیگر را در آمازون بگیرید، شماره دو، سه تا نه، و برای این‌ها هیچ چیز پرداخت نکنید، چرا که دوباره، آن عکس اصلی، همان مهم‌ترین چیزی است که در نتایج جستجو نمایان می‌شود و توجه مردم را جلب می‌کند.

هزینه‌های گرافیک و طراحی لوگو

اگرمهارت گرافیکی دارید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. ما می‌دانیم که خیلی از افراد با این روش شروع می‌کنند. حتی شاید تولیدکنندگان بتوانند به شما در طراحی بسته‌بندی کمک کنند و از شما هزینه‌ای نگیرند.

اما اگر کار حرفه ای تری خواستید می‌توانید به سایتی مانند ۹۹designs بروید که ممکن است هزینه برابر با ۵۰۰ دلار یا بیشتر باشد، اما ارزش پولی که پرداخت می‌کنید را دارد چرا که این طراحان حرفه‌ای هستند و در بسته‌بندی و لوگوها و تمام نوع محصولات حرفه‌ای تخصص دارند.

دو سایت دیگر نیز وجود دارد، یکی به نام fiverr.com است که به شما امکان می‌دهد افرادی را پیدا کنید که خدمات اساسی مانند گرافیک ارائه می‌دهند، و شما ممکن است هزینه‌هایی مابین ۳۰ تا ۵۰ دلار را بپردازید تا به شما در طراحی کمک کنند، و یک سایت دیگر به نام upwork.com به شما امکان می‌دهد فریلنسرها را پیدا کنید که در تمام نوع مهارت‌ها تخصص دارند، و یکی از آن‌ها طراحی گرافیک است.

امیدوارم شما حالا درک بهتری از هزینه‌های واقعی شروع فروش در آمازون داشته باشید و بدانید چگونه می‌توانید با حداقل ۵۰۰ دلار یا ۳۰۰۰ دلار، موجودی کافی برای رشد و افزایش کسب‌وکار خود داشته باشید.

کد خبر: ۲۴۵٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha