۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
برگزاری آزمون استخدام ۳۸۰۰ معلول در صورت تایید سازمان برنامه و بودجه
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد

برگزاری آزمون استخدام ۳۸۰۰ معلول در صورت تایید سازمان برنامه و بودجه

قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است.

به گزارش بازار، علی محمد قادری در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور وزیر رفاه در مدرسه استثنایی پسران ساریخانی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اعلام می‌کند که بیش از ۲۰ دستگاه وظیفه تسهیلگری خدمات موردنیاز را در حوزه آموزشی، تربیتی و فضاهای تحصیلی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی توضیح داد: موضوع اجرایی شده است و دستورات خوبی را معاون اول رییس جمهوری صادر و جلسات متعددی برگزار شده و آرامش برقرار است.

رئیس سازمان بهزیستی درخصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است. سازمان اداری و استخدامی تایید کرده و اگر سازمان برنامه و بودجه تایید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند در آزمون اداری و استخدامی شرکت کنند و جذب دستگاه‌های مرتبط با موضوع بشوند.

قادری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش چه تعداد از قبول شدگان از میان جامعه معلولان بودند، تصریح کرد: آمار باید توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شود و بعد از تایید نهایی، گزینش و سایر مراحل باید تا سه ماه آینده اعلام شود.

کد خبر: ۲۴۵٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha