۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
دولت ایران از تقویت ارتباط تجاری بین خوزستان و اربیل عراق حمایت می‌کند
مشاور استاندار خوزستان در حوزه بازرگانی خارجی:

دولت ایران از تقویت ارتباط تجاری بین خوزستان و اربیل عراق حمایت می‌کند

اهواز- عرفانی، مشاور استاندار خوزستان در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف گفت: دولت ایران از تقویت روابط تجاری بین خوزستان و اربیل در کشور عراق حمایت می کند.

مهدی عرفانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعزام هیات تجاری اتاق بازرگانی اهواز به اقلیم کردستان عراق و دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی اربیل در این منطقه اظهارکرد: در حالی هیات تجاری توانمندی برای انجام مذاکرات کاری در حوزه های اقتصادی به این شهر اعزام شده که همواره استان خوزستان آمادگی پذیرش هیات های تجاری از سوی اتاق بازرگانی اربیل را دارد.

وی با تاکید بر اینکه تقویت روابط اقتصادی و توسعه حجم مبادلات تجاری با اربیل اقلیم عراق مورد حمایت دولت ایران است ادامه داد: مجموعه مدیریت ارشد استان خوزستان برای تسهیل این روابط، تعامل و همکاری همه جانبه را در پیش دارد.

مشاور استاندار در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف توضیح داد: استان خوزستان در آستانه برگزاری همایش بین المللی معرفی فرصت های مختلف سرمایه گذاری است.

عرفانی با بیان اینکه یکصد پروژه سرمایه گذاری در استان خوزستان برای ارائه در این همایش احصا شده است، افزود: امیدواریم در همایش برگزار شده اقلیم کردستان عراق، شاهد حضور هیات های تجاری از آن منطقه باشیم.

کد خبر: ۲۴۴٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha