۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
آذربایجان شرقی جزو صادر کنندگان دستگاه‌های تولید ماسک
توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط اصناف آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی جزو صادر کنندگان دستگاه‌های تولید ماسک

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از صادرات دستگاه تولید ماسک تولیدی استان به استان‌های دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، حبیب امین‌زاده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: شرایط فعلی به گونه‌ای است که با مدیریت یکپارچه و عمومی در استان یک سری اقدامات با مدیریت عالی استان انجام گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در تولید اقلام کرونا اقدامات خوبی انجام داده و شرایط خوبی داریم، افزود: در بخش توزیع هم شرایط مطلوبی جاریست ولی اگر نقصانی وجود دارد، حتما به ما اطلاع دهید.

امین‌زاده خاطرنشان کرد: فعالیت ۱۲ سوءاستفاده کننده از شرایط کرونا متوقف شده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین بازار مصرف اقلام ماسک و مواد ضدعفونی سیستم پزشکی است، تصریح کرد: روزانه ۹۰ هزار سِت مصرف مواد بهداشتی در بین بخش درمان است.

امین‌زاده گفت: اگر در داروخانه مشکل کمبود ماسک و ضدعفونی بود به بخش معاونت غذا و دارو ربط دارد ولی اگر این موضوع به اصناف مرتبط باشد، مسوول رسیدگی ما هستیم.

وی افزود: دو واحد تولید ماسک N۹۵ با ظرفیت زیاد در استان ایجاد شده است و همچنین دستگاه لاتکس ویژه کادر درمان بوده و دستکش‌های پلاستیکی به اندازه کافی تولید شده و واحدهای نظارتی هم روی این

امین‌زاده روزانه ۳۵۰ هزار لیتر الکل و ۵۰ هزار ماسک N۹۵ (ویژه کادر درمان) ظرفیت تولید ایجاد شده است، بیان کرد: روزانه تولید ۷۰۰ هزار ماسک سه لایه در استان ایجاد شده که اخیرا بنابه دلایل کاهش تقاضا به ۳۰۰ هزار ماسک رسیده است.

کد خبر: ۲۴٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha