۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
برخی از قوانین مانع  اصلی رونق تولید
رئیس اتاق بازرگانی گرگان مطرح کرد

برخی از قوانین مانع اصلی رونق تولید

گرگان- یوسفی، رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: شماری از قوانین مانع تولید بوده و موجب آسیب به بخش خصوصی شده است.

امیر یوسفی درحاشیه کنگره ملی باغبانی در گرگان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: وجود برخی قوانین مانع اصلی تولید و رونق در فضای کسب و کار شده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: بخش دولتی هنگام تصمیم گیری شرایط کسب و کار بخش خصوصی را در نظر بگیرد و متناسب با آن قانون را وضع کند.

وی با اشاره به این نکته که قوانین باید فضا را برای رونق تولید فراهم کند، بیان کرد: شماری از قوانین مانع تولید بوده و موجب آسیب به بخش خصوصی شده است.

رییس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به این موضوع که خلاء های قانونی بسیاری در حوزه باغبانی کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی گرگان می تواند میزبان نشست های تخصصی برای بررسی موانع توسعه کسب و کار باغبانی باشد.

وی ادامه داد: در زنجیره تولید محصولات باغبانی نبود قوانین متناسب با شرایط فعالیت را برای تولیدکنندگان دشوار کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان اینکه زنجیره تولید نیازمند وضع قوانین درست است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی می تواند از جایگاه مطالبه گری خود در جهت بهبود قوانین کسب و کار بخش خصوصی استفاده کند.

یوسفی با بیان این نکته که برای صادرات باید استاندارد های کشور مقصد را در نظر گرفت، یادآورشد: برای توسعه صادرات محصولات باغی باید طبق معیارهای کشور مقصد به تولید بپردازیم.

کد خبر: ۲۴۴٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha