۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
ارائه فهرست طرح‌های پیشران برای دانش بنیان ها
وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

ارائه فهرست طرح‌های پیشران برای دانش بنیان ها

علی آبادی، وزیر صمت از ارائه فهرست ۱۳ طرح بزرگ پیشران از سوی وزارت صمت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این طرح‌های بزرگ به‌صورت انفرادی و یا تیمی فعالیت کنند.

به گزارش بازار، عباس علی آبادی وزیر صمت در نشست با اعضای انجمن ملی شرکت‌های دانش بنیان با تاکید بر حمایت کامل وزارت صمت از این شرکت ها، گفت: باید از شرکت‌های دانش‌بنیانی حمایت کرد که مسائل بر زمین مانده را حل میکنند.

وی افزود: از مسیر علم و دانش می‌توان به دستاوردهای بزرگ دست یافت البته با خلق و نوآوری؛ هیچگونه بن‌بستی در مسیر وجود ندارد و در صورت رسیدن به درب‌های بسته، باید راه جدیدی را پیدا کرد.

علی‌آبادی با بیان اینکه ارزش افزوده در دانش است، گفت: با تغییر و ایجاد ارزش افزوده در مواد اولیه می‌توان آن‌ها را با ارزش مالی بیشتری به بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه کرد.

علی بابایی مدیرکل دفتر فن‌آوری و نوآوری وزارت صمت در این نشست گفت: ۷۰ شرکت شرایط عضویت در انجمن ملی شرکت‌های دانش بنیان بر طبق اساسنامه که ۴ ویژگی است، دارا بودند؛ صددرصد خصوصی باشند، دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت صمت باشند، دانش‌بنیان تولیدی نوع یک بوده و در نهایت حد فروش سالیانه مشخص داشته باشند، که در نهایت ۳۱ شرکت عضو این انجمن شدند.

کد خبر: ۲۴۴٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha