۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی اراک در هیئت‌های حل اختلاف رفع می‌شود
با حضور نمایندگان تخصصی اتاق بازرگانی؛

مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی اراک در هیئت‌های حل اختلاف رفع می‌شود

اراک- آزادی راد، دبیر اتاق بازرگانی اراک گفت: مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی اراک با حضور نمایندگان تخصصی اتاق بازرگانی در هیئت‌های حل اختلاف رفع می‌شود.

بهنام آزادی راد در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی توانستیم رتبه شاخص کشور را به دست آوریم اظهار داشت: در حوزه آموزش، روابط عمومی و صدور کارت نیز در سال گذشته و سال جدید عملکرد خوبی داشته اند که‌ موجب رضایتمندی فعالین اقتصادی بوده است.

وی افزود: تاسیس مرکز پژوهش ها و مطالعات اقتصادی یکی دیگر از اقدامات اتاق بازرگانی اراک بود و از سال جدید هم تصمیم داریم با هدف کسب رضایتمندی فعالین بخش خصوصی، عملکرد نمایندگان در هیات های حل اختلاف مالیاتی بررسی شوند.

دبیر اتاق بازرگانی اراک حضور مشاوران در شهرک های صنعتی و شهرستان‌های استان را از برنامه های اتاق بازرگانی عنوان کرد و گفت: شخصی که به عنوان فعال اقتصادی به مشکل مالیاتی برخورد می کند، شاید نتواند مشکل خود را به خاطر عدم اطلاعات تخصصی پیگیری کند و وجود نمایندگان تخصصی اتاق در هیئت های حل اختلاف می تواند این مشکل را رفع کند و  این حرکت باعث شد تا نیاز نباشد اعضا برای مشاوره به مرکز استان بیایند.

آزادی راد بیان داشت: در خصوص حسابرسی و بازرسی تامین اجتماعی شاهد این مشکل هستیم که سازمان تامین اجتماعی به پرونده سال های گذشته رجوع پیدا می کنند که این امر قانونی نیست.

وی یکی دیگر از مشکلات تامین اجتماعی را در حوزه کشاورزی بیمه کارگران زمین های کشاورزی با متراژهای کوچک دانست و افزود: گاها کارگرهای کشاورزی در ساعت اداری در زمین کشاورزی حاضر نیستند و همین باعث بروز مشکل می شود.

کد خبر: ۲۴٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha