۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
صنایع اراک گرفتار تامین مواد اولیه و منابع مالی با سود بالا شده‌اند
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک:

صنایع اراک گرفتار تامین مواد اولیه و منابع مالی با سود بالا شده‌اند

اراک- توسطی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این اتاق برای دفاع از حقوق مودیان تاکید کرد و گفت: صنایع گرفتار تامین مواد اولیه و منابع مالی با سود بالا شده اند.

منوچهر توسطی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص نشست با نمایندگان اتاق در هیئت تشخیص مطالبات تامین اجتماعی اظهار داشت: تمام قد در راستای احقاق حقوق قانونی مودیان در حمایت  اعضایمان در هیئت‌های حل اختلاف ایستاده ایم ولی نمایندگان ما نیز باید آگاهی کامل و زبان گویایی برای احقاق حق مودیان داشته باشند.

وی افزود: در جلسه اخیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، موارد زیادی در حوزه تامین اجتماعی مطرح و اکثریت مورد موافقت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بود که از موارد مطرح شده بحث بیمه برای حقوق و دستمزد بالاتر مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت ها بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک عنوان داشت: برخی موارد قانون و بخشنامه است و در مجلس مطرح و تصویب شده و برای تغییر آن نیازمند مصوبه مجلس هستیم که نمونه آن حضور قاضی در هیات های حل اختلاف بود که مقرر شد پیشنهاد جهت اصلاح قانون به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

توسطی گفت: مقرر شد تقسیط بدهی ها تا ۴۵ قسط توسط رییس سازمان در استان انجام شود و پیشنهاد شد که تا ۶۰ قسط نیز در استان ها تقسیط شود.

وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد تا پایان بررسی یک پرونده فقط یک نماینده پیگیر آن باشد و در حین کار نماینده عوض نشود چرا که اتاق بازرگانی ظرفیت های خوبی دارد که میتوان از آن ها در راستای دفاع از حقوق مودیان در هیات ها استفاده کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک عنوان داشت: در خصوص مشکلات و معضلات موجود در راه صنعت گفت: صنعت در حال حاضر گرفتار تامین مواد اولیه و منابع مالی با سود بالا است.

کد خبر: ۲۴٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha