۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
روزانه ۸۰ رام قطار مسافری به مشهد مقدس و بالعکس اعزام‌ می‌شود
مدیر عامل راه‌آهن:

روزانه ۸۰ رام قطار مسافری به مشهد مقدس و بالعکس اعزام‌ می‌شود

صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن از افزوده شدن ۶ رام قطار مسافری فوق‌العاده در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: روزانه ۸۰ رام قطار مسافری به مشهد مقدس و بالعکس اعزام‌ می‌شود.

به گزارش بازار، در ایام پایان ماه صفر و بویژه ایام شهادت امام هشتم (ع)، راه آهن جمهوری اسلامی ایران اقدام به برنامه ریزی ویژه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائرین بارگاه مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام کرده است.

در این راستا، سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن که برای رسیدگی به امور قطارهای مسافری ایام پایانی ماه صفر در ایستگاه راه آهن مشهد حضور یافته است از افزوده شدن ۶ رام قطار فوق العاده به قطارهای مشهد مقدس در این ایام خبر داد.

صالحی گفت: با افزوده شدن ۶ رام قطار فوق العاده، تعداد قطارهای روزانه به مشهد مقدس و بالعکس به ۸۰ رام رسیده و مجموعا در ایام پایانی ماه صفر ۸۰۰ رام قطار جهت جابه‌جایی زائران امام هشتم در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل راه آهن افزود: با برنامه ریزی انجام شده روزانه ۴۰ هزار مسافر با قطار به مشهد مقدس وارد شده یا از مشهد به مقاصد خود راهی می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تشکیل قرارگاه ویژه راه آهن برای ایام پایان ماه صفر خبر داد و گفت: در روزهای پایانی ماه صفر اقدامات ویژه در زمینه مدیریت ترافیک قطارهای مشهد مقدس انجام شده تا علی‌رغم افزایش تعداد قطارها، قطارها با کمترین تاخیر و با بهترین وضعیت آماده به کاری مسافرین را جابه‌جا کنند.

صالحی همچنین با اشاره به آماده باش کلیه بخش‌های راه آهن اعم از حوزه سیر و حرکت، ناوگان، زیربنایی، امور ایستگاه‌ها و ... جهت ارائه بهترین خدمات به زائران امام رضا علیه السلام، از راه‌اندازی موکب‌های پذیرایی در ایستگاه‌های مختلف راه آهن به ویژه ایستگاه تهران و مشهد خبر داد و گفت: این موکب‌ها به ویژه در مشهد مقدس به صورت مستمر و شبانه روزی از زائران امام رضا(ع) با چای و شربت پذیرایی می‌کنند.

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران همانطور که در ایام اربعین تمام ظرفیت خود را جهت خدمت به زوار امام حسین علیه السلام بسیج کرد، در ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام هشتم نیز تمام ظرفیت‌های خود را جهت خدمت حداکثری و با کیفیت به زائران امام رضا علیه السلام بسیج کرده است.

کد خبر: ۲۴۳٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha