۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به فناوری‌های نوین مجهز می‌شود
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به فناوری‌های نوین مجهز می‌شود

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت فناورانه بوده و با توجه به آخرین پیشرفت‌های علمی در دنیا و نیاز کشور به فناوری‌های نوین، تولید بومی و خرید تجهیزات روز دنیا را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش بازار، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه مشترک شورای مدیران ستادی و استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک به تجهیزات جدید مجهز می‌شود و نیاز کشور را به این تجهیزات و آزمایش‌های نوین رفع خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: با پژوهش، بررسی‌ و نیازسنجی‌های صورت گرفته در کشور و ارزیابی فناوری‌های نوین در دنیا و همچنین تعامل با نهادها و سازمان‌های مرتبط، نسبت به شناسایی نیازهای فنی کشور اقدام شده و تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و یا در حال خریداری و یا بومی‌سازی است.

کیانپور ادامه داد: نحوه استفاده از این تجهیزات آموزش داده شده و تجهیزات فوق به مراکز استانی ارسال شده تا در ارائه خدمات به پروژه‌ها به کار گرفته شود.

وی با اشاره به وضع تحریم‌های ظالمانه علیه کشور گفت: هیچ محدودیتی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مانع ارائه خدمات کنترل کیفیت در کشور نیست و همکاران ما با کار جهادی و تلاش مضاعف راه‌های جدیدی برای ارائه خدمات و ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی منطبق بر استانداردهای روز ملی و بین‌المللی پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: با توسعه تجهیزات، توزیع امکانات بر اساس نیاز و تقاضای بازار به استان‌ها انجام خواهد شد.

کیانپور تصریح کرد: تکنولوژی‌های نوین به زودی در پروژه‌های ملی، استانی و بخش خصوصی به کار گرفته خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۳٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha